2 vaste schijfstations

Status
Niet open voor verdere reacties.

Amilo 2515

Gebruiker
Lid geworden
14 apr 2008
Ik heb twee vaste schijfstations: een systeem (C:) waar nog 28,2 GB van de 90,3 GB geschikbaar van is. De andere is een Data (D:) waar nog 125 GB van de 130 GB beschikbaar van is.
Maar als ik de D: open staat daar niets in. Hoe komt het dat er alsnog 5 GB van wordt gebruikt.
En kan ik die twee schijfstations niet samenvoegen?

Dat zal dan systeemrecovery zijn (al is íe wel groot) Als je verborgen mappen en bestanden in de verkenner laat weergeven, zal íe er wel komen te staan.

Dat zal dan systeemrecovery zijn (al is íe wel groot) Als je verborgen mappen en bestanden in de verkenner laat weergeven, zal íe er wel komen te staan.

Wanneer je C: opent krijg je de recoverybestanden ja neem ik aan dan. maar D: is gewoon helemaal leeg en ongebruikt. graag wil ik die ook gemakkelijk kunnen gebruiken

Je kan hem gewoon gebruiken dit is vaker bij hardeschijfen dat ie soms wat minder herkent!

Je kan hem gewoon gebruiken dit is vaker bij hardeschijfen dat ie soms wat minder herkent!

Nee, hij herkent niet minder, da's nu juist de grap, daarom ook vroeg ik waar TS die 130 zag staan. Er wórdt 130 "gezien".
Wat jij bedoelt is het verschil tussen giga en MB. Veelal adverteren fabrikanten met (bijv.) 300 giga schijven. In Windows wordt dan ongeveer 269 giga weergegeven en niet zoals bij TS, de volledige hoeveelheid.

Laatst bewerkt:
Nee, hij herkent niet minder, da's nu juist de grap, daarom ook vroeg ik waar TS die 130 zag staan. Er wórdt 130 "gezien".
Wat jij bedoelt is het verschil tussen giga en MB. Veelal adverteren fabrikanten met (bijv.) 300 giga schijven. In Windows wordt dan ongeveer 269 giga weergegeven en niet zoals bij TS, de volledige hoeveelheid.

Nou snap ik er niets meer van

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan