Goedenavond,
ik heb 2 VBA codes die ik gebruik in 1 werkblad, deze codes verwijzen beiden naar iets dat in cel A3 wordt veranderd.
deze beide codes wil ik graag combineren in 1 code. ook wil ik de code zo veranderen dat hij direct werkt, ook wanneer er iets veranderd in een cel waarnaar
de formule in A3 verwijst. de inhoud van cel A3 veranderd namelijk naar datum. bij een bepaalde datum, upload hij informatie uit een sheet in een ander werkblad. maar met de code die ik nu heb doet hij dit alleen wanneer ik cel A3 aanpas en op enter of een andere cel klik.
zie de codes:
Wie o wie kan mij helpen.
Alvast bedankt.
Adil
ik heb 2 VBA codes die ik gebruik in 1 werkblad, deze codes verwijzen beiden naar iets dat in cel A3 wordt veranderd.
deze beide codes wil ik graag combineren in 1 code. ook wil ik de code zo veranderen dat hij direct werkt, ook wanneer er iets veranderd in een cel waarnaar
de formule in A3 verwijst. de inhoud van cel A3 veranderd namelijk naar datum. bij een bepaalde datum, upload hij informatie uit een sheet in een ander werkblad. maar met de code die ik nu heb doet hij dit alleen wanneer ik cel A3 aanpas en op enter of een andere cel klik.
zie de codes:
Code:
Private Sub Worksheet_SelectionChange(ByVal Target As Excel.Range)
Set Target = Range("$A$3")
If Target = "" Then Exit Sub
On Error GoTo Badname
ActiveSheet.Name = Left(Target, 31)
Exit Sub
Badname:
MsgBox "Please revise the entry in A3." & Chr(13) _
& "It appears to contain one or more " & Chr(13) _
& "illegal characters." & Chr(13)
Range("$A$3").Activate
End Sub
en
Private Sub Worksheet_Change(ByVal Target As Range)
If Target.Address = "$A$3" Then
With GetObject(ThisWorkbook.Path & "\Best1.xlsm")
Range("C6:BF102") = .Sheets(Range("A3").Value).Range("C6:BF102").Value
.Close 0
End With
End If
End Sub
Wie o wie kan mij helpen.
Alvast bedankt.
Adil