• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

2 verschillende mappen samenvoegen tot 1 bestand ( met macro)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik ook de oranje :rolleyes:

Blijkbaar loopt hier iets fout. Dus hoop ik nogmaals op uw hulp.
Als ik het oude bestand gebruik ZONDER nieuwe layout werkt alles perfect.

Wanneer ik de nieuwe layout toevoeg werk het niet meer, of toch niet helemaal.

Ik werk met office 2007 en de nieuwe layout bestaat eruit dat ik na toevoegingen kan opzoeken per leverancier, per prijs en dergelijk...

Waar nu gewoon leverancier - prijs - verkoopprijs staat, staat er in de nieuwe versie een omgekeerd driehoekje waar ik kan op klikken op één of meerdere leveranciers te selecteren.

Alleen krijg ik de gewijzigde artikelen en de bestaande artikelen met bijhorende kleur, enkel de nieuwe artikelen die oranje moeten worden niet gekleurd weergegeven.

Waarom groen en rood wel???

Heeeelllllpppppp

Leyton, ik heb 'm nu zelf eens getest in XL2007 en je had idd gelijk. Vraag me niet waarom het in XL2003 wel werkt op deze manier en in XL2007 niet maar heb een kleine aanpassing gemaakt en nu werkt het blijkbaar wel. Kan jij hem nu eens uitgebreid testen en dan iets laten weten ?

Leyton, ik heb 'm nu zelf eens getest in XL2007 en je had idd gelijk. Vraag me niet waarom het in XL2003 wel werkt op deze manier en in XL2007 niet maar heb een kleine aanpassing gemaakt en nu werkt het blijkbaar wel. Kan jij hem nu eens uitgebreid testen en dan iets laten weten ?

Warme Bakkertje,

Bedankt om mij te willen helpen, ik dacht al dat het aan mijne computer lag omdat het bij mij niet wilde werken.
Het had dus iets te maken met het verschil van XL2003 en XL2007.

Ben nu wel super blij dat dit is opgelost.

Toch wil ik je nog één vraag stellen,

In de pagina Stockpagina kan ik op blad 2 de nieuwe, gewijzigde en de niet gewijzigde artikelen zien.

Kan ik nu bv nog 3 extra pagina's aanmaken om de kleuren apart te bekijken.

Vb
pagina 3 enkel de nieuwe artikelen
pagina 4 de gewijzigde artikelen
en pagina 5 de niet gewijzigde artikelen.

Leyton

Code:
Sub verzetten()
For i = 2 To 5
    With Sheets(i)
        .[a2:a1000].Interior.ColorIndex = xlNone
        .[a2:k1000].ClearContents
    End With
Next
For Each c In Range(Range("A5"), Range("A65536").End(xlUp))
    If Not c.Interior.ColorIndex = xlNone Then
        c.Resize(1, 11).Copy [Blad2!a65536].End(xlUp).Offset(1, 0)
        Select Case c.Interior.ColorIndex
            Case 3: c.Resize(1, 11).Copy [Blad4!a65536].End(xlUp).Offset(1, 0)
            Case 4: c.Resize(1, 11).Copy [Blad5!a65536].End(xlUp).Offset(1, 0)
            Case 46: c.Resize(1, 11).Copy [Blad3!a65536].End(xlUp).Offset(1, 0)
        End Select
    End If
Next
End Sub

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan