2 verschillende pagina opmaak

Status
Niet open voor verdere reacties.

Rudi Rombouts

Verenigingslid
Lid geworden
31 jan 2002
Ik heb een rapport waar allerlei gegevens opstaan van een gebouw. Van sommige gebouwen heb ik een afbeelding te tonen van andere twee en nog andere drie.
Ik wil deze afbeeldingen tonen op een volledig blad (landscape) mijn rapport is opgemaakt (portret)
-kan ik in hetzelfde rapport 2 verschillende "pagina opmaken" gebruiken?
- indien niet, is het mogelijk om bijvoorbeeld als het rapport met de gegevens wordt geopend en er staat afbeelding1 ja/nee, kan er dan een volgende rapport worden geopend ? zoja hoe doe ik dat (hoe de afbeelding op het rapport komt dat lukt me)
Of zijn er andere voorstellen

Rudi

Hi Rudi,

Punt 1 is onmogelijk. Als je een beetje logisch nadenkt kan je wel te weten komen waarom.

Punt 2 In een rapport kan je geen button maken. Dit moet je doen in een formulier.

Ik veronderstel dat je in het formulier, ook de foto's hebt ingevoegd.

Nu zijn er wel mogelijkheden.

1° Je maakt een eerste rapport van de beschrijving van het huis. Je maakt een tweede rapport met de foto's.

2° je kan wel nog een subrapport maken. Dat kan je die plaatsen waar je wil. Maar wel met dezelfde pagina instelling.

Bedankt voor de reactie,

dacht even dat het zoals in "Words" mogelijk was om in hetzelfde document, toch een pagina in de andere richting (vb liggend in plaats van staande) in te voegen
puntje 2 wordt aan gewerkt

nogmaals bedankt

Rudi

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan