2 verschillende videokaarten

Status
Niet open voor verdere reacties.

bioverklock

Gebruiker
Lid geworden
8 okt 2013
hallo,

ik heb een probleem met mijn computer ik heb er namelijk een nvidia Geforce 2 MX400 van mijn dell dimension ingezet
maar als ik de computer opstart dan bevriest het scherm

enige idee?

Welke videokaarten zitten er nu in?
Bij 2 exact dezelfde videokaarten (Merk, serienummer, typenummer, looks and feels) moet er met een SLI kabel worden gewerkt.
Als er ook maar 1 dingtje verschilt kunt u ze wel aansluiten met een SLI kabel, alleen gaat de misschien snellere videokaart op de snelheid werken van de langzaamste videokaart.
Als er geen SLI kabel aangesloten kan worden op de videokaart, raad ik aan deze uit uw systeem te verwijderen.
Ik heb ooit het zelfde probleem gehad, alleen gaf hij bij mij aan dat mijn goeie videokaart stuk was (ik kreeg de schrik van mn leven)

Suc6,
Tim

dit is een oude AGP videokaart en ondersteund geen SLI

het is niet verstandig om 2 verschillende kaartjes in een systeem te plaatsen dit kan conflicten opleveren

heb je dit probleem ook als je beide kaartjes in hun eentje in de pc hebt staan?

Laatst bewerkt:
dit is een oude AGP videokaart en ondersteund geen SLI

het is niet verstandig om 2 verschillende kaartjes in een systeem te plaatsen dit kan conflicten opleveren

heb je dit probleem ook als je beide kaartjes in hun eentje in de pc hebt staan?
dit kan niet het is namelijk een geintegreerde videokaart

dan moet je de geïntegreerde videokaart uitschakelen in de BIOS of je selecteer dat de hoofdvideokaart een PCI-E kaart is en niet de CPU videokaart.
Suc6,
Tim

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan