2 versies van office

Status
Niet open voor verdere reacties.

jasmientje

Gebruiker
Lid geworden
16 dec 2012
Hallo allemaal,

ik heb nu een versie van office 2010 staan maar ik zou graag (voor school)
hier een versie van office 2013 naast draaien.
Hoe moet ik dit doen?
iemand enig idee om deze naast elkaar te draaien

alvast bedankt

Laatst bewerkt door een moderator:
Tja, dan wordt het Office 2013 kopen en 2010 verwijderen.

Dat kan gewoon. Dan zul je Office 2013 in een andere map dan de map 'Microsoft Office' moeten installeren. Je kan bijv. een mapje aanmaken in Program Files genaamd Office 2013 en em daar installeren. Dat kun je kiezen in de setup.

Yep... en dat werkt ook voor andere versies van office zo...

Wie koopt er nu de verkeerde bits versie... das niet logisch...en was ook de vraag niet .... ;)

Vraag ze meteen even of ze een backup van hun data hebben.... dat zij er vast meer om de kost te geven....

Bij de installatie van Office kun je opgeven dat oudere Office versies bewaard moeten blijven en kun je ze gewoon naast elkaar gebruiken. Op mijn werk laptop heb ik Office 2003, 2007, 2010 en 2013 naast elkaar draaien.

Op een aantal stations hebben we zelfs nog Access97 erbij staan.... ;)

Kijk, dat kan dus ook nog, mocht het nodig zijn :)
Wij ondersteunen geen Office versies van voor Office 2003 meer.

Dat kan gewoon. Dan zul je Office 2013 in een andere map dan de map 'Microsoft Office' moeten installeren. Je kan bijv. een mapje aanmaken in Program Files genaamd Office 2013 en em daar installeren. Dat kun je kiezen in de setup.

oke dankuwel ga ik meteen proberen!

Ik heb dat gedaan maar nu steeds als ik op 2010 ga zegt hij configureren tot ik naar 2013 ga en die ook zegt configureren en als ik dan weer 2010 gebruik zegt die ook weer configureren :s
wat moet ik doen?

groetjes Jasmien

Laatst bewerkt door een moderator:
Dat hoort zo. Als je overschakelt op een andere Office, zal deze eerst snel geconfigureerd moeten worden. Dit zal doorgaans niet langer dan 2 à 3 minuten moeten duren.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan