2 Videokaarten 4 Beeldschermen ?

Status
Niet open voor verdere reacties.

musiclover4321

Gebruiker
Lid geworden
13 okt 2007
beste mensen

ik wil een pc gaan bouwen met een moederboard (pk5 van asus) met 2keer pci-e aansluiting
daarin wil ik twee keer een 8500gt van nvdea op aansluiten ( niet in sli of iets degelijks)

nou vroeg ik mij af is het mogelijk om :
A onder deze configuratie mogijk meer dan 2 beelschermen aan te te sluiten
Bkan in mijn desktop ( mainscherm waar de windowsstart knop zit )in verschillende resoluties zetten tegelijkertijd aansluiten bv lcd tv in full hd andere pc scherm in 1024-768 ( dus clone in andere resoluties )
en dan nog 2 sub scherm links en rechts

bij gebruik van vista ( is onder vista minder in te stelle als onder xp bij driver opties van nvdea).

mijn vraag is of dit op deze manier kan ( ik weet dat er andere wegen naar rome zijn ;) )

bij voorbaat dank

A kan wel. Zolang je niet in SLI draait kun je dacht ik gewoon allee aansluitingen gebruiken.

B weet ik niet.

Hallo

Volgens mij is het zelfs zo dat 2 keer een videokaart zonder SLI niet te gebruiken is er moet altijd en zal altijd maar 1 videokaart gebruikt worden en nooit 2 tenzij in Crossfire of SLI;)

MvG,

Wufu

ik de pc winkel zeggen ze alemaal heel mooi dat het allemaal kan maar die mensen bij de mycam (bv) hebben er nog minder kaas van gegeten als mij( heb ik zo n gevoel)

ik de pc winkel zeggen ze alemaal heel mooi dat het allemaal kan maar die mensen bij de mycam (bv) hebben er nog minder kaas van gegeten als mij( heb ik zo n gevoel)

Hallo,

Ik volg je niet helemaal ik ben een beetje slecht met Nederlands kan je het me nader uitleggen(ben buitenlands);)

sorry voor de slordige text

taal is niet echt mijn ding

maar ik heb het bij meerde pc winkels gevraagd of het kon overal zeggen ze ja maar ik denk niet dat ze er zo veel verstand van hebben ( volgens my wordt het ook niet zoveel gedaan)

dus graag als iemand er ervaring mee heeft met dual grafische kaart laat het me dan even weten ik weet bijna zeker dat a wel kan maar vraag me af hoe dat er uit gaat zien in de grafice eigenschappen van nvdea

je kan 4 schermen gebruiken met SLI alleen moet je het SLI bruggetje weg laten (dus niet erop zetten anders kan je maar 1 scherm gebruiken!)

Ik mag hopen dat deze PC met deze wensen nooit gebouwd is.

En met betrekking tot goede/slechte adviezen van winkels; een advies is pas goed als je het zelf gechecked hebt.

En als je de kennis alsnog ontbreekt is de gouden regel; gewoon niet doen.

ASUS P5K moederbord:
http://www.asus.com/products.aspx?l1=3&l2=11&l3=534&l4=0&model=1637&modelmenu=1

CTRL-F op Crossfire
ATI CrossFire Technology
ATI´s CrossFire boosts image quality along with rendering speed, eliminating the need to scale down screen resolutions to get the high image quality you want. CrossFire ignites with the higher antialiasing, anisotropic filtering, shading, and texture settings you desire. Adjust your display configurations, experiment with your advanced 3D settings, and check the effect with a real-time 3D-rendered preview within ATI´s Catalyst™ Control Center to rule your CrossFire system.

CTRL-F op SLI

No results

Reden hiervoor is dat ASUS Crossfire van ATI ondersteund en geen SLI van NVIDIA
CrossFire en SLI zijn niet compatibel met elkaar.

Lang leve ieder zijn eigen protocolletjes

En ook niet altijd ervan uitgaan dat je op een forum wel een goed advies krijgt.

/me is er ook ingestonken met 2x8600GT 512MB Silent a € 85.00 pstk op een ASUS P5K mobo - compleet waardeloos en duur in stroomverbruik

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan