2 videokaarten aanwezig, hoe updaten?

Status
Niet open voor verdere reacties.

essie88

Gebruiker
Lid geworden
25 apr 2007
Hallo,

Mijn Pro Cycling Manager 08 draait zeer traag. Mogelijk komt dit doordat ik niet de nieuwste versie videokaart heb. Deze wil ik daarom updaten, echter staat hij bij apparaatbeheer 2 keer genoemd.

Ik heb de Mobile Intel(R) 945GM Express Family chipset kaart

Moet ik deze dan beide keren verwijderen, en vervolgens dus de nieuwe installeren?

Alvast bedankt

Esther

Laatst bewerkt:
Allebei verwijderen, daar zou ik maar eens mee beginnen ja.
Windows zal vervolgens de meest basale instellingen hanteren om het ding aan de praat te krijgen, schrik dus niet als je wat vreemd beeld krijgt.

Daarna de laatste nieuwe drivers installeren

Verwacht trouwens geen wonderen, er wordt volgens de beschrijving van die game minimaal een NVIDIA GEFORCEFX 5900 / ATI RADEON 9600 of vergelijkbare videokaart gevraagd. Ik ken het ding dat jij hebt niet, maar ik betwijfel of het deze specificaties uberhaupt haalt....

Laatst bewerkt:
nadat k ze verwijderd heb, en weer geinstalleerd, begint windows o.a. aan te geven dat ie monitor plug en play wil installeren (AUOB154EW02), en vervolgens dat dit niet zou kunnen. Doorgaan zou ervoor kunnen zorgen dat pc niet meer functioneert. De vraag wordt gesteld of ik toch door wil gaan? HELP.

Ja, dat wil je. Gewoon doorgaan. Van dat soort meldingen moet je je niet teveel aantrekken. Je moet wel in de gaten houden dat je straks goede drivers installeert, want daarmee kan je WEL schade veroorzaken.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan