2 videokaarten te gelijk

Status
Niet open voor verdere reacties.

kickboy

Gebruiker
Lid geworden
28 mei 2008
Beste,

ik heb een videokaart liggen waarbij ik niet zeker weet of hij het doet, herkennen doet hij wel, maar ik heb dan mijn normale videokaart als onboard, hoe zou ik, de onboard + De andere videokaart TEGELIJK kunnen laten werken. heb met mijn vorige pc veel gedoe gehad toen de videokaart stuk was gegaan, en maar niet de bios kon resetten om de normale video kaart te pakkken.

videokaart werkend : onboard
2e kaart (niet zeker of werkend is ) een geforce fx5200

Nog een vraagje,

Ik heb nog een andere pc staan, waarvan ik denk dat de onboard kaart stuk is, hoe zou ik dit kunnen controleren, en hoe kan ik een andere video kaart kunnen laten werken ?
Waar het ook zou aan kunnen liggen is dat er een videokaart in zat en stuk is gegaan, maar volgens mij heeft hij hte daarna wel gedaan. maar weet niet zeker, maar de bios batterij ligt er al 2 maanden uit en heb net geprobeert een geen beeld.

Laatst bewerkt:
Ik kon toch niet wachten en heb de videokaart erin gedaan, ik start de pc op, me beeldscherm geeft een groen lampje aan, betekent hij heeft signaal, ik zie niks, hoor wel geluid van het opstarten maar zie niks. heb hem der uitgehaald, en gestart op mijn onboard, dus dat doet het gelukkig. maar wat het ook was is dat mijn onboard videokaart wel werd uitgeschakelt. maar hij schakelt ook weer in. maar hij krijgt toch singaal, maar geen beeld, dus 100 % stuk is ie niet. wat dan wel ?

Van welke computer, op de eerste? Waarbij de onboard kaart werkt. maar ik durf hem niet uit te zetten. want ik twijfel zwaar of die andere werkt. maar wat het wel is, als ik de videokaart er in doe, en hem aan zet, krijg ik geen singaal vanuit mijn onboard kaart, en wel singaal van mij andere kaart maar dan alleen zwart beeld.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan