2 videokaarten voor 3 monitoren

Status
Niet open voor verdere reacties.

eagle550

Gebruiker
Lid geworden
11 dec 2006
Heej,

Ik heb een vraag ik heb nu een XFX 8800 GT in mijn computer zitten en heb daar nu 2 beeldschermen aanhangen. Maar ik wil een 3de beeld scherm er bij hebben als uit breiding van mijn bureaublad. Nu heb ik gelezen dat het mogelijk is om een 2de videokaart in je pc te zetten en dan die video kaart voor die ene monitor te gebruiken. Zijn er mensen die daar ervaring mee hebben. En nog een vraag over de hardware. Ik was van plan om een nieuw moederbord in mijn pc te zetten en wel de volgende Asus P5N-E SLI en dan de XFX 8800 GT 640M 512mb die ik nu er op te zetten samen met 1 van deze videokaarten er in te zetten ( de duurste heb nu in mijn pc zitten) http://www.komplett.nl/k/kcp.aspx?sku=345274&sku=342385 Kan trouwens niet eens het echte verschil tussen die twee kaarten vinden. Maar als je de videokaarten niet perse in sli wilt gebruiken hoeven ze volgens mij niet precies het zelfde te zijn. En kan je op het moederbord dat ik aan gaf ook de videokaarten naast elkaar gebruiken omdat de naam van het moederbord SLI zegt?

Je kunt inderdaad de twee kaarten zonder SLI naast elkaar gebruiken

Heej,

Nou ik heb het nu werkende met 2 videokaarten en een nieuw moederbord.:D

:thumb:

Dus 3 monitoren en 2 videokaarten? Ja, zie de topictitel

Ron

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan