2 Videokaarten

Status
Niet open voor verdere reacties.

Joshua93

Gebruiker
Lid geworden
17 feb 2011
Beste helpers,

Zoals de meeste van jullie zullen jullie vast wel de site canyourunit.com kennen (oftewel:Systemsrequirementslab.com) Ik heb hier getest of ik call of duty kon spelen maar nee hoor hij geeft een fout aan bij mijn videokaart: Hij ziet de Intel HD Graphics als primair blijkbaar terwijl ik in mijn Notebook ook een NVIDIA GT555 erin heb zitten, hoe kan ik ervoor zorgen dat mijn GT555 videokaart als primair komt te staan. Ik hoop hiermee genoeg informatie te hebben gegeven.

Misschien een stomme vraag maar hoe doe ik dat precies?
En heeft dit geen gevolgen

Wat een behulpzaam forum hier zeg :S kan da niet wat sneller ik wacht op een antwoord

Moet je even goed kijken bij het aanzetten van je laptop. Waarschijnlijk krijg je dan een bios screen waarin iets staat als: press del to run setup. Je drukt dan op delete in komt dan in het bios.
Hier moet je waarschijnlijk naar advanced settings, dan staat er waarschijnlijk wel een menu als: integrated peripherals.
Hier zoek je je integrated hd graphics op en zet deze op disabled. Sla de wijzigingen op en sluit af, de laptop start opnieuw op. Maar nu zonder integrated graphics.
Het is vooral een kwestie van goed lezen, ik weet zo niet wat voor bios je hebt.

Enn, een dag wachten is toch niet zo erg, zo'n can i run it test is toch niet zo belangrijk? Wees in de eerste plaats blij dat mensen je willen helpen, en als men dan niet direct kan reageren, heb dan gewoon even geduld.
Succes!

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan