2 virusscanners werkt

Status
Niet open voor verdere reacties.

RODnieuw

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
2 okt 2004
Thans heb ik 2 virusscanners geinstalleerd. Mijn computer start nog wel op , maar daarna kan ik geen ennel programma openen.
Hoe kan ik de scanners nu verwijderen??

Welkom op Helpmij!

Het programma dat je niet wilt gebruiken kun je verwijderen via start, configuratiescherm, software.

1 scanner zou ik zeker laten staan want zonder scanner worden de problemen nog veel erger;)

Is het probleem van die programma's openen gekomen nadat je er een tweede scanner op hebt gezet? Anders is dat een ander probleem.

Als dat verwijderen ook niet lukt kun je proberen om in veilige modus 1 van de programma's te verwijderen.

Met welke windowsversie werk je?

Laatst bewerkt:
Hoi Rodney,

Graag reageren op het forum door op het knopje "reageer op bericht" te klikken. Dan kunnen anderen ook meedenken met het probleem;)

Hoi Tanja,

Bedankt voor jouw bericht, helaas werkt dit niet, daar ik gelijk na het opstarten van windows XP geen enkel programma kan opstarten, dus werkt jouw oplossing ook niet.
Er moets gedaan worden tijdens het opstarten om in de veilige modus terecht te komen. Wat dit precies moet zijn, weet ik helaas niet. Heb jij een idee???

Groeten,
Rodney

In veilige modus kom je over het algemeen door net na het aanzetten van je pc een paar keer op F8 te drukken.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan