2 virusscanners

Status
Niet open voor verdere reacties.

mattiej

Gebruiker
Lid geworden
23 dec 2007
Hallo,

Ik heb sinds kort een probleem met me computer. ik had eerst nod32 op mijn computer geinstaleerd. daarna had ik gezien dat bitdefender beter was en had nod32 erafgehaalt en bitdefender erop gezet. maar nod32 was er blijkbaar niet afgehaald en er staan nu 2 virusscanners op.

nadat ik dat gedaan had loopt mijn computer elke keer vast als hij opstart. het opstarten gaat gewoon goed maar daarna als je een programma aanklikt loopt hij helemaal vast. ik heb al geprobeerd om via veiligmodus bitdefender eraf te halen maar dat lukt niet. ook als ik systeemherstel doe mislukt het steeds. hebben jullie een antwoord op mijn vraag?

Alvast bedankt Guido

Hallo,

Ik heb me computer in veiligmodus opgestart en heb dat bestandje van je gebruikt.
nod32 is er wel vanaf alleen hij vertoont nog steeds dezelfde kuren. ikzelf denk dat bitdefender he probleem is? als je daar ook zo'n bestandje vor hebt?:o

Alvast heel erg bedankt guido

Bitdefender zou je gewoon via je configuratie scherm --> software toevoegen/verwijderen menu weg moeten kunnen halen.

Voor deze twee virusscanners geen problemen met vastlopen etc?

Het is gelukt!!:thumb:

ik heb bitdefender erafgehaald met dat bitdefender unitinstall en het loopt weer goed!!

Hartstikke bedankt!!!

Hele fijne kerstdagen en een gelukkig nieuwjaar alvast:D

Mvg guido

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan