2 vraagjes over Vietcong..

Status
Niet open voor verdere reacties.

Freaky Legend

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
23 mrt 2002
Hey Helpmij'ers :D

Ik ben op dit moment verslaafd aan Vietcong maar ik heb 2 vraagjes... :confused:

1. Ik heb af en toe een menu rechts (jeweetwel.. met die map, mes, geweer e.d. erin) en ik weet niet hoe ik deze weg moet krijgen..:o me vraag is dus.. hoe krijg ik deze weg??

2. In de singleplayer ben ik nu bij een level waarin ik zo'n vage gast uit een kooi moet halen.. dit is me gelukt maar alsk dan nog een paar meter loop dan komt er 'Mission Failed' te staan :confused: terwijl er niemand dood is gegaan.. waarom gebeurt dit dus en hoe los ik dit op??

Hopelijk kan iemand me ff antwoord geven..
Alvast bedankt :thumb:

Zelfde probleem:

Je gaat door het moeras, je komt aan land, je gaat het kamp in, schiet de bewakers dood, redt de pow. Rest van je team komt in actie en schakelt de rest uit.
Je krijgt een radio oproep dat je moet vluchten met de pow want er komt een VC platoon aan. Je rent weg (je kan maar 1 richting uit want bij de andere richtngen zijn de bergen te stijl) en in 1x 'mission failed'. De camera gaat in 1x naar de heuvels en blijft cirkelen om een lege plek. Bug of doen wij nou iets fout? :confused:

Ok, ging gister nog eens proberen en ik weet nu wat het probleem is:

Je stopt in het begin bovenaan het kamp bij een steile heuvel. Als je daar van afglijd zul je zien dat je enorm veel health verliest. Daarom moet je rechtsaf gelijk (de medic, bronson & radioman volgen). Dat stuk is minder stijl.
Zodra je de hostage hebt gered en iedereen in het kamp is uitgeschakeld, roep je je team bijeen, dat moet je dus niet doen! Dat doen de meesten fout. Je mag je team niet oproepen omdat de pointman nog bovenaan de heuvel staat, als jij hem roept, probeerd hij dus naar beneden te glijden en gaat dood. Vandaar mission failed :)

Dus gewoon met je pow weer dezelfde weg teruglopen, er staan verder geen VC's meer dus je kan gewoon lekker rennen :)

Paar tips voor dit level omdat er toch veel mensen hier niet uit het level komen:

Zodra je de 2 bewakers hebt uitgeschakeld met de pointman, sta je boven het kamp. Je gaat met de medic, radioman en bronson mee. Je sluipt langs de rand van de heuvel. Je zult 2 boomstammen zien liggen vrijwel in het begin, sluip daar eerst naartoe. Blijf bij de eerste boomstam zitten. Er zal een bewaker langskomen na een aantal seconden. Schakel die uit (denk eraan dat je hem in 1x goed dood maakt). Sluip verder langs de heuvel totdat je aan de rechterkant van je een houten hek ziet en een hut. Blijf bij dat hek zitten. Er zullen 2 bewakers langskomen, schakel die 2 uit. Loop verder. In de laatste hut is er een VC aan het slapen. Sluip naar de ingang van die hut en schiet hem dood. Sluip verder het kamp in, je zal een hut zien aan het water met een steiger. Er slaapt daar ook een VC. Schiet hem niet dood, de mensen die bij het vuur zitten (ernaast) kunnen de schoten horen!) spring op de steiger, sluip naar de slapende VC, pak je mes en steek hem 1 keer, hij is dood zonder dat iemand iets heeft gemerkt.
Sluip terug. Je zag voordat je naar die laatste hut ging 3 tonnen. Als je daar staat met je neus naar het kamp, zie je recht voor je de POW, links een hut met 2 slapende VC's, en rechts ook een hut met 2 slapende VC's. Die kan je niet van te voren uitschakelen. Ga naast de linker hut staan zodat je nu de POW en de 'rechter hut' voor je ziet. Pak een granaat vast. Gebruik use om dus je team te seinen. Zodra je die aap hebt nagedaan, trek de pin eruit gooi em naar de hut voor je (rechter hut). Hun zullen uitgeschakeld zijn. In de hut waar je naast staat zullen ze allebei wakker worden, vang ze op met je machinegeweer. Loop aan de voorkant van de hut door totdat je het kampvuur ziet. Je zal gelijk een VC met een 'rijsthoed' :P zien, schiet hem als eerste dood (hij zal de POW doden zodra hij het kan). Er komen er daar nog 2, schiet hun ook dood. Je teammaat (Machinegunner) zal door het brandende huis lopen (wat door die granaat kwam) hij zal het overleven maar je moet hem wel verbinden zodra hij uit de vlammen komt. Je kan nu met een gerust hart de POW uit de kooi halen.

Beetje lange uitleg, maar de missie vraagt extreem veel taktische aanpak. Succes!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan