2 vraagjes over Windows Media Player 11

Status
Niet open voor verdere reacties.

mariposa

Gebruiker
Lid geworden
6 mei 2010
Hallo

Ik heb 2 probleempjes met de versie van Windows Media Player 11
Ik zal zo goed mogelijk proberen uit te leggen wat;

1e. Hoe los ik het op als in Window Media Player 11 per ongeluk in de bibliotheek Windows Media Guide heb aangeklikt & dat weer weg wil hebben. Elke keer bij het optstarten van de player laad die dat stomme ding erook bij & ik breek mn hele middag al mn kop over hoe dat ik m weg krijg. Googlen lukt me niet & nergens zie ik een knopje van ''uitschakelen''

2e. In mijn msn staat netjes de optie ''Laat zien naar welke nummers is luister'' aangevinkt (vanaf t begin al) en opeens doet die dat niet meer. Het is me vrij onduidelijk hoe ik dat bij deze versie aanpas.

Zou iemand me gedetailleerd in Jip & Janneke taal kunnen uitleggen hoe ik dit kan oplossen:)

Alvast bedankt!

Groetjes
Juan

2e:
Beeld > Invoegtoepassingen > Overige > Muziek plugin voor Live messenger (aanklikken zodat er een vinkje voor komt te staan)

1:
Klik ik nu voor de gein ook aan,, nu even zoeken hoe het weer weg gaat :p

Laatst bewerkt:
Dankje 19hunter91 maar waar vind ik dat want ik zie dat nergens, ik heb t idee dat ik eerst die media guide moet weg krijgen want ik krijg nu helemaal niets meer gedaan....

zie je die 2 pijltjes links bovenin?
Doe rechts ernaast klikken met je rechtermuisknop.. dan komt er een menu'tje waar bovenstaande stappen kunt volgen

Dankje! Ik heb meteen ook gevonden hoe het andere probleem op te lossen!

Die pijltjes met rechtermuisknop aanklikken, dan naar beeld & vervolgens ''bibliotheek modus'' aanvinken:p

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan