2 vraagjes

• Onderwerp starter Onderwerp starter Japo
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

Japo

Gebruiker
Lid geworden
14 okt 2007
Vraag 1:

Ik heb laatst bij de mediamarkt een usb bluetooth adaptertje gekocht. (Tinytooth van Qtrek) Ik hab het adaptertje in mijn pc geplugd waarna windows om de cd met de stuurprogramma's vroeg. Nadat die geinstalleerd waren kon ik nog niks omdat er nog geen apparaatsoftware (WIDCOMM Bluetooth Software) geinstalleerd was. Nou dat vervolgens via het cdtje geinstalld. Nu krijg ik een wizard waar ik eerst de naam van mijn computer enzo moet instellen. Daarna kan ik kiezen om direct een apparaat toe te voegen. Ik de bluetooth op mijn telefoon aangezet (sony ericsson k750i) die "..(naam kwijt).." - code ingevoerd in pc en vervolgens telefoon. Nou dat gaat allemaal goed. En als ik dan moet kiezen van welke service ik toegang wil hebben op het geselecteerde apparaat (de telefoon) dan kan ik nergens uit kiezen,

Iemand een ideetje of dezelfde ervaring?

Mijn pc specs

- windows vista home
- intel core 2 quad processor q6600
- nivdia gforce 8500 gt 1023mb
- 2048 mb ddr2

(het adaptertje was maar 7 euro dus het is geen ramp maar je weet het nooit)

Vraag 2:

In mijn pc zit een card reader, welke memorysticks kan lezen (daarmee bedoel ik een bepaald soort chip) ik heb namelijk een memory stick pro duo bij mijn telefoon en die heb ik er wel eens ingehad hij deed het zo nu en dan en op die momenten dat hij het deed kon ik zo bij de bestanden die er op stonden en het werkte verder gewoon goed. alleen sinds een poosje als ik dat sticky erin druk geeft ie helemaal nix meer aan. dit was ervoor ook al het geval maar ook na meerdere malen geen reactie, wat eerder dus wel het geval was. (oh wat ben ik slecht in teksten). de vraag is of ik er nu van uit kan gaan dat die reader aan gort / stuk / kapot is.

(wie niet waagt wie niet wint)

Bij voorbaat dank :) groet Japo

ik neem aan dat het een interne cardreader is|??
maak de kast eens open ,haal de kabel los van je moederboard van die card reader
her start de pc
sluit de kabel weer aan van de card reader,en start de pc weer
werkt het dan weer?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan