2 vragen ( ISS + poorten exchange )

Status
Niet open voor verdere reacties.

mathijs92

Gebruiker
Lid geworden
2 mei 2007
ik heb 2 vragen

1. als ik een mailtje stuur naar naam@mijndomein.nl krijg ik meteen een mailtje terug met Technical details of permanent failure:
PERM_FAILURE: SMTP Error (state 13): 554 Unknown user: <naam@mijndomein.nl>
maar als ik via de webmail een mailtje stuur naar mijn andere mailadres dan staat er hetzelfde e-mail adres als waar ik naar stuur. Ik zal wel een poort niet open hebben staan maar welke is het

2. Ik wil Cube Panel installeren, maar dan staat er bij de installatie dat Standaardsite (exchange enz.) verwijderd moet worden. Kan ik de standaardsite niet verplaatsen naar bijv. mijndomein.nl/exchange zodat ze allebei tegelijk werkten

alvast bedankt

mathijs

edit 23-08-07 19:39
Ik heb nog een vraag, hoe kan ik meerdere IP-adresseb toekennen aan een server, omdat het een web en ftp server moet worden

Laatst bewerkt:
ja, ik heb alleen naam@mijndomein neergezet om mijn echte e-mail anoniem te houden. ik heb beantwoorden ook geprobeerd maar dan krijg ik hetzelfde

dus in het echte mail adres gebruik je ook geen .nl

in het echt gebruik ik wel .nl en als ik @mijnip gebruik werkt het ook niet, dan krijg ik
Technical details of permanent failure:
PERM_FAILURE: SMTP Error (state 13): 550 5.7.1 Unable to relay for mathijs@84.*.*.*

Laatst bewerkt:
En de oplossing was........

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan