2 vragen Medal of Honor Airborne

Status
Niet open voor verdere reacties.

Raoul90

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
21 jan 2007
Berichten
1.666
Hey

Heb even 2 vragen:

- De crosshair hoe kan ik die kleiner maken?

- Bij de 1e missie moet je uit het vliegtuig springen en dan met parachuut landen. Maar welke knop moet ik drukken zodat hij niet voorover op ze muil op de grond valt?
 
- Bij de 1e missie moet je uit het vliegtuig springen en dan met parachuut landen. Maar welke knop moet ik drukken zodat hij niet voorover op ze muil op de grond valt?
Ermmm, in het menu bij de Controls kijken doet wonderen:rolleyes:
 
Nope, staat er niet bij.

gewoon op naar voren drukken dus pijltje of w

Dat leer je trouwens gewoon tijdens de training
 
Nope, staat er niet bij.

gewoon op naar voren drukken dus pijltje of w

Dat leer je trouwens gewoon tijdens de training

Bij controls staat niks over dat landen en die crosshair anders had ik deze vraag niet aangemaakt:)

Gewoon op W? uhm raar dan viel die bij mij op ze muil
 
Niet met je muis bewegen of naar links/rechts sturen, alleen die W gebruiken en je land keurig. Het kan ook, dat dit pas goed gaat als je verder in het spel komt. De eerst paar levels lukt het mij ook niet, maar nu gaat het iedere keer goed.

Wat betreft de crosshair, zou ik ook wel willen weten. Voor de demo is er geloof ik een mod uit om de crosshair statisch te krijgen.
 
Laatst bewerkt:
Niet met je muis bewegen of naar links/rechts sturen, alleen die W gebruiken en je land keurig. Het kan ook, dat dit pas goed gaat als je verder in het spel komt. De eerst paar levels lukt het mij ook niet, maar nu gaat het iedere keer goed.

Wat betreft de crosshair, zou ik ook wel willen weten. Voor de demo is er geloof ik een mod uit om de crosshair statisch te krijgen.

Ik heb het spel zelf al. Niet de demo maar ik wil hem echt wel ff wat kleiner hebben:) ben niks meer gewent na dat ik alleen maar counterstrike speel
 
Ik heb het spel ook, daarom was ik al opzoek gegaan of er iets voor die crosshair was.:) Zal gerust wel een mod voor uitkomen, bij de andere delen werden er ook genoeg mods gemaakt.
 
Bij controls staat niks over dat landen en die crosshair anders had ik deze vraag niet aangemaakt:)

Gewoon op W? uhm raar dan viel die bij mij op ze muil

Tijdens de training krijg je "advies" van je meerdere. Die verteld dat je tijdens de landing je benen naar voren meot doen (om het even cru te zeggen) en dat doe je dus inderdaad met de w. Je krijgt 3 sprongen tijdens de trainging om dit te leren.

De vraag van de corshair kan ook ik niet beantwoorden, als zou ik ook wel willen weten hoe je die kleiner maakt.
 
Al iemand die iets weet over de Crosshair?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan