2 vragen vista

Status
Niet open voor verdere reacties.

kevinvw

Gebruiker
Lid geworden
24 aug 2007
Hallo,
Ik weet niet of ik het helemaal in het goede plaats heb gezet, maar ik heb twee vragen over windows vista. Als eerst de belangrijkste:
Wij hebben thuis een netwerk. Op mijn vaders computer zit een hp printer aangesloten. Vroeger toen we nog xp hadden, kon ik altijd mijn computer met die printer koppelen en kon ik altijd printen (hij onthoude de printer). Nu bij vista kan ik wel printen, maar elke keer zodra mijn pc is uitgeweest, vergeet hij de printer. Dus elke keer als ik wil printen moet ik hem helemaal handmatig openieuw weer zoeken in het netwerk. Is hier een oplossing voor?

Dan de tweede vraag:
Ik heb vista home premium, alle systeemeisen zijn goed, behalve die van mijn videokaart. Daarom doet windows aero het niet, en is het in de blauwe kleur. Nou las ik op internet dat je het ook van kleur kon veranderen. Ik vind zwart zelf veel mooier staan. Dat heb ik dus geproeerd, maar bij mij wordt dat menu van windows aero niet geopend. Komt dit door die slechte videokaart, of is er iets anders aan de hand?

Alvaat bedankt,
kevin

Loop dit stappenplan eens na of alles goed staat.

En over die videokaart, je geeft niet aan welke het is, die dient ondersteuning te bieden aan DirectX 9, anders werkt Aero niet.

Meen vanaf ATI 9550 en nVidia 6200.

Ik heb geen videokaart eigenlijk. Maar je moet toch die kleur van die schema's aan kunnen passen? Kijk dat hij niet doorschijnt snap ik, daar heb je die videokaart voor nodig. Nu zijn die balken dus blauw, maar je moet die balken toch van kleur kunnen veranderen dan? Bedankt voor dat eerste, dat ga ik even doorlopen...

Laatst bewerkt:
Tuurlijk heb je een videokaart anders had je geen beeld:rolleyes:

Hetzij onboard of los maar je hebt een videokaart en ik denk dat Lange Pier wil weten welke je hebt!

Hoi !

Wat is je Vista-rating ? (rechtsklikken op Computer - Eigenschappen - Windows Prestatieindex).

Staat er 1, werkt er weinig !

Voor wat jij wilt heb je tenminste 2, beter 3 nodig !

Rechtsklikken op het bureaublad - Aan persoonlijke voorkeur aanpassen - kleur en vormgeving van vensters.

Greetz,

Harry

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan