• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

2 Vragen

Status
Niet open voor verdere reacties.

joekie

Gebruiker
Lid geworden
1 okt 2006
Wie kan mij helpen met het volgende
Hoe krijg ik het voor me kaar om als ik de startdatum invul dat hij in de planning op de juiste dag de cel kleurd en als ik in de aantal dagen invul dat hij de dagen na startdatum ook een kleur geeft

Alvast bedankt

Bijlagen

Hey,

Ik heb even een opzet gemaakt met behulp van een formule en voorwaardelijke opmaak.

De formule kijkt of een bepaalde dag in de range van de startdatum plus het aantal dagen valt. Zo ja, dan wordt er een x in de betreffende cel ingevoerd.

Met voorwaardelijke opmaak heb ik geregeld dat als er een x in staat dat de cel groen moet worden...

Ik heb het excel bestand wel even in winrar moeten zetten want hij is iets groter dan 100 kb.

Bijlagen

Bas

Op zich al bedankt dat je me wil helepen

Kunnen de weekende wel grijs blijven en niet mee geteld worden die dan door gezet bijv worden naar maandag

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan