2 vragen

Status
Niet open voor verdere reacties.

ruud83

Gebruiker
Lid geworden
6 dec 2008
Berichten
222
Hoi,

Vraag 1:

Ik heb windows 7 64 bit geinstalleerd, maar hij kan m'n printer niet installeren.
Nu ben ik opzoek naar een driver voor vista 64 bit voor mijn printer (ik denk dat deze wel werkt op 7 want de drivers voor mijn mobo zijn ook voor vista 64 bit), het gaat om een
HP Deskjet 3600 series.

Op de site van HP kun je alleen drivers voor XP downloaden, en bij Vista 64 bit geeft ie aan dat de driver bij de cd van vista zit, en die heb ik niet.


Vraag 2:
Als ik mijn beeldscherminstellingen op 1024x786 of lager zet, dan is het beeld kleiner dan m'n beeldscherm, nu kan ik dat wel aanpassen met de knopjes op m'n beeldscherm, maar dan moet ik dat steeds opnieuw doen.
Nu heb ik de instellingen veranderd naar 1280x1024 en nu is het wel goed, alleen niet bij games, want die speel ik op 1024x786.
Dus nu heb ik tijdens het spelen een zwarte balk onder -en boven in het scherm.


Weet iemand hoe ik dit kan veranderen (behalve het spel op 1280x1024 zetten, want dat trekt m'n videokaart niet).

Ik heb een Samsung Syncmaster 913N beeldscherm, en hij geeft aan dat ie de goede drivers heeft geinstalleerd.
Verder heb ik een Geforce 9800GTX+ videokaart met de nieuwste driver voor Windows 7.

gr ruud
 
Laatst bewerkt door een moderator:
nee, ik had dit nog niet geprobeerd.

maar nu wel, maar de 500c series staat niet in de lijst van printers, en met windows update kan ie m ook niet vinden.
ik heb al een paar andere stuurprogrammas geprobeerd, maar die doen het niet.

weet je niet toevallig andere site waar je drivers kunt downloaden, die normaal gesproken verwerkt zijn in vista 64 bit?
 
m'n printer doet het nu, heb gewoon willekeurige stuurprogrammas geprobeerd. en 1 ervan doet het.

weet iemand hoe ik het probleem van m'n beeldscherm kan oplossen?
 
heb wat instellingen veranderd in nvidia control centrum, en nou heb ik ook bij spellen goed beeld.

dus alles is opgelost nu :)
 
Hoi

Ik heb mod ingelicht over de vraag of het niet makkelijker/beter etc is dat je je vragen laat staan in je topicstart.
Nu is het lastig om te zien waar het over ging:thumb::thumb:

Aan hun ter beoordeling

Wel mooi voor je dat opgelost is:thumb:
 
Oorspronkelijke bericht weer terug geplaatst. Helpmij is een grote database met vragen en antwoorden, als mensen naar een oplossing zoeken is het handiger ook de originele vraag te kunnen lezen. Zo weten ze of het inderdaad hetzelfde probleem is waarnaar ze zoeken:).
 
oh oke da's waar idd.

maar ik weet alleen niet precies meer wat ik heb gedaan om het op te lossen.

maar alles doet het nu wel iig.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan