2 Vreselijk irritante problemen...

Status
Niet open voor verdere reacties.

kajdehoop

Gebruiker
Lid geworden
16 nov 2008
1. Nadat ik de computer na de computerwinkel had gebracht voor windows-reparatie (ik had er denk ik een beetje te veel aan geprutst), krijg ik de hele tijd meldingen van windows dat ik "administrator machtigingen" nodig heb (die ik trouwens wél heb). En moet ik dus elke keer als ik een bestand verplaats op "doorgaan" klikken (het is geen UAC, want die is uitgeschakeld).:(

2. Ik heb nu ook een probleem met het openen van sommige bestanden, omdat Microsoft .Net Framework dan een melding geeft dat het bestand geblokkeerd is.
Als ik op "doorgaan" klik, dan start het programma toch.

Deze meldingen zijn vre-se-lijk irritant.
Ik had ze eerst niet. Weet iemand hoe ik dit weer normaal kan krijgen?

screenshots van de 2 problemen zouden handig kunnen zijn...

OK, maar hoe upload ik die?
Moet ik dan ook een photobucket-account hebben ofzo?

je kan het doen via de optie vna dit forum(wanneer je een bericht typt--> het paperclipje)
maar dat is volgens mij beperkt tot 100kb.

Ik gebruik meestal imageshack

ikzelf ben het nog niet tegengekomen denk ik maar ik heb deze handleiding ook wel al eens gevolgd...

Ik zou je aanraden om dat ook eens te doen, en controleer toch nog maar eens of UAC nog uitgeschakeld is want op het eerste ogenblik denk ik van niet

Bedankt, ik probeer stap 4 en 5 nu uit.:thumb:
Ik denk dat dit het probleem was!

PS: volgens mij werd het .Net Framework-probleem hier ook door veroorzaakt, want als ik handmatig de eigenaar van het "probleembestand" wijzig, dan krijg ik geen foutmelding.

Heel graag gedaan ;)

even nog iets: ik heb vandaag ook een update van net framework binnengekregen, jij misschien ook.
Het probleem zou met die update toen ook misschien opgelost moeten geweest zijn maar ja goed.

Het is opgelost :P

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan