2-Way Network Switch Box kopen in Nederland

Status
Niet open voor verdere reacties.

Crypt545

Gebruiker
Lid geworden
16 jun 2009
Free-Shipping-Wholesale-2-Port-8P8C-RJ45-Manual-Sharing-Switch-Box-MT-RJ45-2.jpg

$T2eC16dHJHgFFlq3mm(FBRz+WcYm5g~~60_35.JPG

Ik zie ze op internet alleen in Korea, ik zoek een nederlandse winkel die deze "manual utp Switch Box" verkoopt.

Iemand enig idee?

We weten nog steeds niet waarom je fysiek je draad wilt loskoppelen van je pc. Als je dit met ons zou delen, komen we misschien nog wel met wat creatieve ideeën.

Wat die switch boxen betreft. Die zijn niet algemeen gangbaar. Dat zul je dus terugzien in prijs en beschikbaarheid in winkels. Je zou eens kunnen proberen of Conrad zoiets heeft.

Zolang die kabel er in zit bestaat de mogelijkheid dat iemand of iets toegang heeft tot de pc en daar wil ik me soms van verzekeren, is dat voldoende uitleg?

Helder. Hou er dan wel rekening mee dat het niet helemaal uitgesloten is dat malware gegevens zou kunnen verzamelen en deze verzenden op het moment dat er weer verbinding is.

Daarnaast heeft nog steeds het softwarematig uitschakelen van de netwerk interface hetzelfde effect als het ontkoppelen van de kabel. Kost niks en is zo geregeld.

sku_58286_1.jpg

Precies dezelfde voor $5 in USA of 22 EUR hier, belachelijk. Maar goed zoek nog ff door.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan