2 Windows updates willen niet installeren

Status
Niet open voor verdere reacties.
Wat seniorke zegt is oke ik denk voor jou dus 64 bits. Gooi eens alle IE eraf en begin eens opnieuw. Als niets meer lukt dan moet je de originele cd erin stoppen en een nieuwe install overwegen. Heb je service pack 1 er wel opstaan. Controleer dat hier.
http://windows.microsoft.com/nl-NL/windows7/learn-how-to-install-windows-7-service-pack-1-sp1

Hoe gooi ik alles van IE eraf? Die staat niet tussen programma`s deinstalleren in het configuratiescherm.:(

Ja, SP 1 staat erop

Laatst bewerkt:
vrouw, je gaat die terugvinden bij de geïnstalleerde updates.
Verwijder IE eens en probeer eens met IE 9 32 bits te downloaden en te installeren.

Als het probleem zo niet opgelost raakt, misschien best dan eens goed je computer scannen naar mogelijk aanwezige spyware.

vrouw, je gaat die terugvinden bij de geïnstalleerde updates.
Verwijder IE eens en probeer eens met IE 9 32 bits te downloaden en te installeren.

Die staat er niet tussen.
Alleen maar Hotfixen en beveiligings updates.

Je weet zeker dat ik daar moet zoeken?

Cumulatieve beveiligingsupdate voor Internet Explorer 9 voor Windows 7 (KB2618444)

Vind je terug bij geschiedenis van updates.

Ik heb er geen Cumulatieve beveiligingsupdate`s tussen staan, laat staan die voor IE.

Word toch een her instal vrees ik:evil:

Dis is een foutmelding uit het logboek:

Kan Windows-update "KB2547666: Update voor Windows" niet installeren vanwege fout 2147956498 'Het onderdeelarchief is beschadigd. (Opdrachtregel: "C:\Windows\system32\wusa.exe" "C:\Temp\Windows6.1-KB2547666-x64.msu" )

C:\Temp\Windows6.1-KB2547666-x64.msu" )

Verwijder die eens en maak daarna je prullenbak leeg.
Als je hem niet vind, maak dan je verborgen mappen en bestanden zichtbaar.
Heb jij een Upgrade uitgevoerd van vista naar windows 7

Nee geen upgrade install uitgevoerd.

Ik ben nu aan het herinstalleren, was het zat.
nog 15 minuten dan is ie klaar. zien wat er dan gebeurt.:(

Oh oke dat is beter zo dan ben je er vanaf met al die rommel (tussen haakjes dan) he.

Zei ik al eerder. Jammer dat we je zo niet verder konden helpen samen. Tja soms gaan dingen niet zoals je het wilt. :evil:

Damm, weer het zelfde probleem.:evil:
Zekere een corupte install van vinny27, ben ik niet van zijn installs gewend.

Ja dat denk ik ook. Alles eraf gooien van voren af aan beginnen is beter.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan