2 x EN7950GT 512 MB?

Status
Niet open voor verdere reacties.

ukebadpilot

Gebruiker
Lid geworden
4 mrt 2007
Hallo mensen,

Ik twijfel: zal ik een 8800 gts / gtx kopen? Of zal ik een tweede EN7950GT 512 MB zetten op mijn Asus M2N-32 SLI moederbord? Deze laatste optie is wel wat goedkoper :thumb:

Ik speel op dit moment BF2 en BF2142. Maar heb de demo van COD4 gespeeld, en deze lijkt me geweldig. Enkele tips zijn zeer welkom :D

alvast bedankt,

Roland

ik zou toch een 8800 gts kopen dan wegens het feit dat de nieuw spellen pixelshader 4,
gaan krijgen dan kan je langer vooruit met deze kaart.
het duur nog wel even voor spelen helemaal zijn over geschakeld op directx 10.
maar is handig als je kaard het al ondersteun samen met pixelshader 4

Hmm, als je bedenkt dat volgende maand al de DX 10.1 kaarten er aan komen, weet ik niet of het nou zo verstandig is om een 8 serie kaart te kopen.

Spellen zoals CoD4 hebben toch al flinke systeemeisen, en met 2 7950's kan je er met volle qualiteit tegenaan...of dat bij een 8800 GTS/X zo is...

Zoals virtuosa zei, het duurt ngo wel even voordat de games helemaal zijn overgeschakeld naar DX10, kan je net zo goed de (voor zo ver) 'goedkope' oplossing gaan..

Mmm, een voor en een tegen. Moet ik toch nog ff goed over nadenken dus. Ik zal eens rondgoogelen of er ergens een test bestaat in een SLI opstelling met een vergelijkbare kaart. In ieder geval bedankt voor de reacties :thumb:

Ben ik weer. Als ik besluit om een tweede 7950 te plaatsen, kan ik er dan beter 1 gezamelijke koeling op zetten? De bijgeleverde koeling van de 7950 is een beetje luidruchtig. Laat staan twee van deze jongens :D

Weet iemand misschien welke ik zou kunnen (laten) plaatsen?

Grt,

Roland

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan