2 x monitor

Status
Niet open voor verdere reacties.

paulburuma

Gebruiker
Lid geworden
11 dec 2001
Ik wil graag 2 monitoren op mijn computer aansluiten. Nou heb ik gelezen dat je een speciale videokaart kan kopen met 2 aansluitingen. En dat je een extra videokaart erin kan zetten. Maar nou is mijn vraag: als ik nog een videokaart erin wil zetten waar moet die dan in? ik heb volgens mijn maar een sleuf waar videokaarten in passen of is er een andere oplossing?

Wat jij bedoeld zijn AGP videokaarten.
Er zijn ook nog PCI videokaarten op de markt.
Die zou je naast je AGP videokaart kunnen zetten.

Geplaatst door paulburuma
Ik wil graag 2 monitoren op mijn computer aansluiten. Nou heb ik gelezen dat je een speciale videokaart kan kopen met 2 aansluitingen. En dat je een extra videokaart erin kan zetten. Maar nou is mijn vraag: als ik nog een videokaart erin wil zetten waar moet die dan in? ik heb volgens mijn maar een sleuf waar videokaarten in passen of is er een andere oplossing?

Dus totaal wil je er eigenlijk 3 monitoren op aansluiten begrijp ik?

En dat je een extra videokaart erin kan zetten.

Dat lijkt mij eentje ERBIJ hoor,sorry,
die dubbele dus,EN die hij al had,of lees ik iets verkeerd?

nee die heb ik nog niet maar ik heb gelezen dat die niet echt goedkoop zijn en ik wil er niet teveel geld aan uitgeven anders gaat het eerst over.

en het is voor 2 monitoren.....

Hij heeft nu 1 videokaart en wil er 1tje bijzetten maar hij denkt dat hij er nu 1tje moet gaan kopen met 2 aansluitingen en dan kom je idd aan 3 uit :)

Geplaatst door krugar

Hij heeft nu 1 videokaart en wil er 1tje bijzetten maar hij denkt dat hij er nu 1tje moet gaan kopen met 2 aansluitingen en dan kom je idd aan 3 uit :)

Wil niet zeuren,maar blij dat jij het ook op deze manier leest,misschien lees ik iets te kritisch...:)

ik heb nu een,
heb de keuze: of nog een erbij (PCI)
of een nieuwe met 2 aansluitingen.
Snappen jullie het nou??

:D

ik heb nu een,
heb de keuze: of nog een erbij (PCI)
of een nieuwe met 2 aansluitingen.
Snappen jullie het nou??

:D

Denk dat we het allemaal wel snappen,maar als je goed je eigen text leest ''lijkt'' het alsof het totaal uiteindelijk over 3 monitoren gaat

Koop er gewoon eentje waar twee monitoren op kunnen,klaar. En gooi die enkele die je er nu in hebt zitten gewoon uit

Groet van Leo.

Geplaatst door LEONEHONDA

Denk dat we het allemaal wel snappen,maar als je goed je eigen text leest ''lijkt'' het alsof het totaal uiteindelijk over 3 monitoren gaat

Koop er gewoon eentje waar twee monitoren op kunnen,klaar. En gooi die enkele die je er nu in hebt zitten gewoon uit

Hier ben ik het helemaal mee eens :D

dat kan toch ook bij gewone kaarten ?
ik heb een FX5900XT en daar zit naast mijn normale aansluiting nog een andere aansluiting.
tevens heb ik er een verloopstukje bij gekregen en als ik die zo bekijk lijkt het me dat ik daar nog een monitor op aan kan sluiten.

correct me if i'm wrong:)

koop een videokaart ( dual head) en je probleem. nou ja probleem.......is op gelost.

Dual head

Hiermee kun je twee monitors, of een monitor en een televisie, gelijktijdig aansluiten op de grafische kaart. Dit biedt vooral interessante mogelijkheden voor professionele grafische toepassingen, maar zal in de toekomst ook ondersteund gaan worden in spellen.

:rolleyes:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan