2 zwarte balken aan de zijkant van spel.

Status
Niet open voor verdere reacties.

valkeringrick

Gebruiker
Lid geworden
10 mei 2011
Berichten
169
Hoi allemaal!
Ik heb even een vraagje over mijn spel.
Ik heb Microsoft Train Simulator, maar als ik het wil spelen komen er 2 zwarte balken aan de zijkant.
Het spel werkt perfect alleen is het jammer dat die 2 zwarte balken ernaast zitten.
Weet iemand hoe ik die zwarte balken weg krijg?
Alvast heel erg bedankt! :D

M.v.g Rick.
---------------
Videokaart: ATI Radeon HD 4330 Graphics.
Laptop: MSI cx700 series.
Beeldschermresolutie: 17 inch
 
bij de meeste spellen kan je bij de opties kiezen om de resolutie van het spel te wijzigen. je moet dan een resolutie kiezen die in verhouding staat tot die van je pc. heb je bijv een scherm met de resolutie 1280x720, moet je deze resolutie ook in het spel kiezen. bij oudere spellen heb je veel een vierkante resolutie bijv 1280x1024, omdat de schermen nog niet zo gek lang breedbeeld zijn. kijk dus even of je de resolutie kan aanpassen, kan die niet ben ik bang dat het een wat ouder spel is en je met de randen zult moeten spelen.
 
Klopt, dat heeft Train Simulator ook.
Ik heb de keuze:

640 x 480 x 16
640 x 480 x 32
800 x 600 x 16
800 x 600 x 32
1042 x 768 x 16
1042 x 768 x 32

Ik denk dus dat het niet gaat passen.
Maar is er misschien een programma zodat ik mijn resolutie kan veranderen?

( thanks voor je snelle reactie )
 
Soms kan dat met een aanpassing in een bepaald .ini bestand zoals met de oudere Command & Conquers. Nadeel is dan dat de textures meestal worden opgerekt en dat de game er niet meer uitziet. Bij C&C trek je bijvoorbeeld de interface uit elkaar, wel het hele beeld gevuld maar echt mooi is het niet.
 
Oke, nou ja, wel jammer...
maarja, het is niet anders....

Bedankt voor de reactie!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan