20 laatst gelezen logs

• Onderwerp starter Onderwerp starter hanna
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

hanna

Gebruiker
Lid geworden
8 sep 2000
Ik ben al een paar dagen aan het zoeken naar een script dat in een table b.v laat zien wat de 20 laatst gelezen logs zijn.

Ik kan het zelf niet maken en kan het ook niet vinden.

Iemand ergens wat gezien soms?

Alvast bedankt.

waar staan de logs, wat zijn het (database, bestanden?)...

je moet even wat meer uitleg geven, want hier kan niemand wat mee.

Bij web-log.nl kun je een weblog aanmaken, maar er zitten veel beperkingen in die ik steeds probeer te omzeilen.
http://www.deweblog.nl
Nu heb ik gewoon een lijst staan in de rechterkolom die ik iedere dag handmatig bijwerk (vet maak) waar gereageerd is, maar hiervoor zou ik graag een scriptje hebben dat automatisch laat zien welke 20 logs(onderwerp) het laatst gelezen zijn. Dat kan ik er dan in een iframe inzetten, hoop ik.

Laatst bewerkt:
Als je dit met javascript wilt doen ben je wel even bezig. Dat's niet echt handig. Ik neem aan dat de weblog een bepaald soort scripttaal heeft (bv. php) om dingen te posten. Ergens in die code zul je moeten sleutelen.

Maargoed, het blijft erg moeilijk. Mischien kan je ook een mail sturen naar de web-log.nl zelf, want ik neem aan dat zij het ook hosten.

Ja, inmiddels ben ik er al achter.

Moet in php (is beter denk ik) en dan in een iframe, maar dan moet ik er wel enige info bij hebben van de web-log.nl

Dit heb ik inmiddels al gevraagd, maar of ik het krijg is nog maar de vraag.

Ik had een keer ergens iets gedownload wat liet zien waar het meest op geklikt werd in % dat werkte goed, maar ik weet niet meer hoe het heet, waar het stond. Was ook javascript, vandaar mijn vraag.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan