20 min crash? wd15ears

Status
Niet open voor verdere reacties.

arno27

Gebruiker
Lid geworden
9 apr 2007
Berichten
25
Hallo,

Vandaag een nieuwe harddisk gekocht voor mijn pc Een WD15ears sata 64mb cash.

ik sluit hem aan, en zie hem netjes in de bios staan 1500mb.

formateren van de schijf en daarna instaleren van windows en tijdens het kopieeren van windows bestanden blijft de schijf hangen en het systeem vind geen harddisk meer.

Terug in de bios geen HD meer te vinden, ook andere Sata poort geprobeerd maar niks meer.

Ik vond de schijf wel echt een Hoog ratel geluid maken !!! mn vriendin op de bank 5 meter afstand vroeg nog wat dat geluid was.... :s het leek wel een krekel in mn pc.

Is dit nu een crash van mn HD ?
 
Een ratel in een HD hoeft niet zozeer slecht te zijn. Maar wat je aangeeft klinkt wel fors.
Ook is het geen crash.
Wat het kan zijn is het feit dat de W7 installatie af en toe problemen heeft met SATA schijven herkennen. Wat je kunt proberen is de leesmodus op IDE te zetten. Dit kan in de BIOS.

Toch hoop ik op wat extra antwoorden, intussen is dit wat ik je kan meegeven.
 
Een ratel in een HD hoeft niet zozeer slecht te zijn. Maar wat je aangeeft klinkt wel fors.
Ook is het geen crash.
Wat het kan zijn is het feit dat de W7 installatie af en toe problemen heeft met SATA schijven herkennen. Wat je kunt proberen is de leesmodus op IDE te zetten. Dit kan in de BIOS.

Toch hoop ik op wat extra antwoorden, intussen is dit wat ik je kan meegeven.


okey bedankt voor je reactie, mischien verklaart dat ook dat hij achter sata 1 een blanco regel aangeeft in plaats van none.
ben nu even met mn oude schijf wat aan het downloaden kga morgen verder proberen.
bedankt
 
Probleem zelf gehad met een W7 installatie, vervolgens via google meerdere malen dit als oplossing gelezen. (volgensmij nog via helpmij ook)
Vandaar ;)

Denk (weet eigenlijk wel zeker...) dat je in de war bent met XP installeren op een SATA schijf...
 
Hoi !

Na zo'n 100 (honderd !) Win 7 installatie's nog nooit meegemaakt en nooit van gehoord !

Het probleem van @TS. heeft NIETS met Win 7 van doen !

Greetz,

Harry.
 
Nou ja laat ik het dan zo zeggen.
Ik loop hier niet voor de lol onzin te verkondigen, ik heb dit meerdere malen via google op forums gelezen toen ik zelf problemen had met een installatie.
Dat iemand anders dit misschien verzonnen heeft kan ik ook niet weten (nu dan).
Mijn excuses als dit antwoord niet klopt.
 
Hallo Het was Toch een kapotte HD van WD, deze heb ik netjes kunnen ruilen tegen een nieuwe !! En wat een verschil haha die eerste maakten meteen al zon kabaal en de nieuwe is nauwlijks hoorbaar !!! im happy :)
 
ik ben ook blij ... Dat je probleem is opgelost.
heb zelf 2 externe hd's van WD, (1 terabyte en 500 gig wd my book) geweldig spul.
Veel plezier met je schijf.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan