20 minuten opstarten hardeschijf stuk?

Status
Niet open voor verdere reacties.

Firehawk1

Gebruiker
Lid geworden
27 feb 2010
hallo,

ik heb al een tijdje het probleem dat het beeldscherm led oranje is ( die vraag bestaat al)
ik ben er uit dat het mijn videokaart niet is, maar mijn moederbord ( videokaart doet het op een andere pc)

maar nu als ik em opstart ( soms nog steeds het probleem met oranje led) laad ie bios ETC. maar als ie bij ''windows starten'' ( heb win 7 ) is en dat ie verder gaat is mijn beeldscherm zwart ( lichtzwart er komt wel licht vandaag :S ) en dat duurt 10 tot 20 minuten voordat ie bij het ''welkom'' scherm komt en gewoon is opgestart

door het probleem dat mijn moederbord het signaal van de videokaart niet doorgeeft ( oranje led probleem) denk ik dat dit het moederbord ook is maar mischien mijn hardeschiijf ook..

ik weet geen raad meer :( ( heb nog garantie op moederbord)
dus na het scherm''windows starten'' duurt het 10-20 minuten tot ie bij het welkom scherm is en doorgaat

heb alles geprobeert ( schoonmaken, videokaart in en uit, batterij in en uit, voeding uit elkaar en schoonmaken, drivers overnieuw instaleren ( F8 nog niet)) maar bverder geen resultaat

M.V.G firehawk1 (14)

Videokaart: ATI radeon HD5670 1gb Gddr5 80 mm large fan. ( een passiefe koeling er op gezet, met succes natuurlijk want hij werkt gewoon :D )
Processor: intel core 2 quad 2.5 ghz Q8300
Werkgeheugen 4GB ddr2, 2 sticks van 2gb
Voeding: 450 watt
MoederBord: g31m-gs r2.0
Bios v: v 1.60

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan