Eagle Creek
Verenigingslid
- Lid geworden
- 3 okt 2002
Zie:
Ik had nog een foutmelding, iets anders maar kwam op hetzelfde neer.
Nu probeer ik, terwijl ik ingelogd ben, een andere PC te benaderen (en dus in te loggen) en in de andere situatie wilde ik fysiek op die PC inloggen.
Dan is de fout:
*Aanmeldingsbericht*
Het systeem kan u niet aanmelden op dit domein omdat de vertrouwensrelatie tussen het primaire domein en het vertrouwde domein is verbroken
Is iemand dit al eens tegengekomen?
Google komt met één hele hit ( jaja
) namelijk: http://www.entershop.nl/Microsoft Windows Error Codes!.htm .
Fout 1788? De MSKB kent het nummer niet.
Het is meer uit interesse hoor, verder geen groot probleem. Niet mijn domein nml. Ik vroeg me alleen af als iemand dit toevallig eens tegen was gekomen of dit kende hij mij van wat links kon voorzien.
Ik neuzel rustig door
.
Ik had nog een foutmelding, iets anders maar kwam op hetzelfde neer.
Nu probeer ik, terwijl ik ingelogd ben, een andere PC te benaderen (en dus in te loggen) en in de andere situatie wilde ik fysiek op die PC inloggen.
Dan is de fout:
*Aanmeldingsbericht*
Het systeem kan u niet aanmelden op dit domein omdat de vertrouwensrelatie tussen het primaire domein en het vertrouwde domein is verbroken
Is iemand dit al eens tegengekomen?
Google komt met één hele hit ( jaja

1788
Kan geen vertrouwensrelatie tot stand brengen tussen het primaire domein en het vertrouwde domein.
Fout 1788? De MSKB kent het nummer niet.
Het is meer uit interesse hoor, verder geen groot probleem. Niet mijn domein nml. Ik vroeg me alleen af als iemand dit toevallig eens tegen was gekomen of dit kende hij mij van wat links kon voorzien.
Ik neuzel rustig door

Bijlagen
Laatst bewerkt: