2003 over 2002 installeren

Status
Niet open voor verdere reacties.

rzwart2

Gebruiker
Lid geworden
24 dec 2002
Weet iemand of ik probleemloos een nederlandstalige office 2003 kan installeren over een engelstalige office 2002? Ik wil graag mijn instellingen en data gewoon behouden.

Ja hoor kan gemakkelijk:cool:
En k heb mijn bestanden ook gewoon behouden
Hou der wel rekening mee dat als je extra effecten(zoals in powerpoint) niet op een office 200 ofzow kan laten zien

fijn weeken en suc6 met instaleren:thumb:

Waarom zou je dat doen? Dan krijg je twee versies op je PC.
Natuurlijk blijven je bestanden behouden, die heb je toch opgeslagen in een mapje. Ook al gooi je Office eraf dan nog behoud je je bestanden. Je kan ze dan alleen niet meer openen.

Ik wil graag 1 versie erop en wel de nederlandstalige 2003 ipv office xp 2002. Dus deze vervangt dan niet gewoon de engelstalige?

Dank voor jullie reacties. Dan nog even samengevat: mijn verschillende identiteiten (postmappen) met inhoud, contacts en agenda blijven dus gewoon bestaan als ik office 2002 eraf gooi en daarna 2003 opnieuw installeer? Even een dubbelcheck want anders ben ik heel veel kwijt.

Pfew, nou speel je op de man:p
Ik kan je daar helaas geen 100% zekerheid over geven. Wel over documenten die je reeds opgeslagen hebt!

Ik ga het binnenkort maar even proberen zonder op de man te spelen :D

Voor outlook bestanden zou ik als ik jou was even een backup maken van je .pst bestanden. Hierin staan alle gegevens van outlook.

Wanneer je eerst outlook 02 verwijdert en 03 erop zet ben je wel alle outlookgegevens kwijt!

Zoek even onder het kopje outlook hoe je .pst moet vinden en er een backup van maken en dan weer importeren in je nieuwe versie. Zijn genoeg vragen over geweest.

Maar word, excel bestanden enzo blijven wel er gewoon op staan, maar omdat de troep van outlook in outlook zit zou ik als ik jou was toch even je persoonlijke stuff redden/backuppen.:)

Suc6

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan