200mm + Fans

Status
Niet open voor verdere reacties.

Foxtrot00

Gebruiker
Lid geworden
17 aug 2008
Berichten
163
Weet iemand waar je ventilatoren van 200 mm en groter kan kopen ? ik zet er namelijk een op de zijkant van mijn behuizing. ?

Thx.
 
heb net ff 2 site's bekeken en daar hadden ze allebij geen 200 mm fans wel die van 140 maar niet groter.
 
Is er wel ene mogelijkheid om ze los te kopen ? want ik heb wel een amerikaanse site gevonden en die hadden groter dan 200mm en leds erin wat ik zoek. een nederlandse site heb ik nog neit gevonden.
 

Thx maar een 4 pins kun je toch ook aansluiten op een normale 3 pins toch ?
En weet iemand nog een andere site ? het liefst zoek ik een nog grotere dan de 200mm zeg maar 260 ofzo en het liefst met blauwe leds.
 
Laatst bewerkt:
hmm, een vriend van mij heeft een 200mm fan gekocht, en meteen weer uit de kast gehaald, hij heeft nou volgens mij 4 120mm fans, ipv 2 van 120 en een van 200, die van 200 mm is veel te groot en te lawaaierig, mijn standpunt is dus dat je beter 120mm fans kunt aansluiten.
 
hmm, een vriend van mij heeft een 200mm fan gekocht, en meteen weer uit de kast gehaald, hij heeft nou volgens mij 4 120mm fans, ipv 2 van 120 en een van 200, die van 200 mm is veel te groot en te lawaaierig, mijn standpunt is dus dat je beter 120mm fans kunt aansluiten.

Lol ik heb al 4 x 120 in mijn pc zitten en die maken helemaal geen lawai en ik kan het zelf regelen dus. Maar het geluid maakt mij verder weinig uit. Een gamer moet daar geen last van hebben vind ik die moet zich concentreren op het spel. :p
 

Als je nee had gezegd, dan had ik je zo'n fan sowieso afgeraden.

Overigens betekent meer fans niet gelijk dat ook de temperatuur van je hardware lager wordt. Het kan juist averechts werken.
Het kan bijv een goede luchtstroming langzamer doen stromen. En dat is slecht voor de koelprestaties. Meer is niet altijd beter.
 
Als je nee had gezegd, dan had ik je zo'n fan sowieso afgeraden.

Overigens betekent meer fans niet gelijk dat ook de temperatuur van je hardware lager wordt. Het kan juist averechts werken.
Het kan bijv een goede luchtstroming langzamer doen stromen. En dat is slecht voor de koelprestaties. Meer is niet altijd beter.
Dat klopt en daar heb ik ook rekening meegehouden toen ik deze kocht en ik ben er bijna zeker van dat hoe ik het nu heb voor goede koelprestaties gaat zorgen.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan