2010? ja of nee. Andere vraag!

Status
Niet open voor verdere reacties.

xXxElitexXx

Gebruiker
Lid geworden
2 jan 2009
Berichten
391
Hallo allemaal

Nu eerrst wil ik zeggen (Alleen mensen met een slotje)(Moderator

A:Geen slotje
b:Andere vraag is het
c:Goede vraag
d:Doe geen irritatie met steeds hahaha ik own jou slotje zoals oh gaan we weer ...want daar staat mij antwoord niet in

Okey nu de vraga beste mensen Harry snor

Jij bent altijd wel de goede oplosser dus special deze vraag voor jou

is het zo als ik de windows 7 rc heb he en hij verloopt in 2010 en dan heb ik bvb de echte versie gekocht kan ik dna gewoon upgrade ?of moet ik dan alles opniuew installeren


MVG Gidion
 
Hoi !

Hopelijk heb je 'm niet gekocht, want de RC-versie is gratis bij @Microsoft te downloaden.

Rechts onderin je beeldscherm staat dan een vermelding over de versie.

De volgende versie zal de RTM (Ready to Manufacterers) zijn.

In middels is er illegaal aal een versie 7137 te downloaden, maar die zou ik even overslaan.

Of je de RTM-versie over de RC-versie (die je nu hebt) kunt zetten ?

In principe kan het altijd, evt. met een kleine register-aanpassing.

Gretz,

Harry.
 
Hoi
Misschien een beetje late reactie, maar de vraag was nog niet afgesloten.
Ik zit nog wel eens op het Win7 forum van MS, en wat ik daarvan opgetoken heb
is dat je toch weer een clean install moet doen voor de definitieve versie.
En dan activeren met een nieuwe code. Of heb ik die gasten verkeerd begrepen??
Anders krijg je weer zo een vette map met Windows Old en alle rommel van die om hem
te verwijderen. Maar natuurlijk kan ik het gewoon mis hebben en blijft het eigenlijk gissen
tot de definitieve versie uit is.
groetjes Catweazel:eek:
 
Of heb ik die gasten verkeerd begrepen??

Nee opzich niet. het blijft het beste om zodra je de officiele Win7 hebt een clean install te doen de aanpassingen tussen RC en RTM zullen niet heel groot zijn maar toch zou ik zelf een herinstallatie doen.

Vaak is het wel mogelijk om een update/upgrade uit te voeren zoals Harry al aangeeft na een vermoedelijk kleine tweak hier en een register aanpassing daar. maar Microsoft mensen zullen dat nooit adviseren.
 
Hoi Ellazar
Ik had al zo een vermoeden, ze doen dat natuurlijk ook omdat er diverse versies in de omloop zijn. Niet alleen de 7100. Ach, we wachten het gewoon even af. Gelukkig heb ik niet alteveel op mijn harde schijf staan. Een paar Béta programmaatjes, maar die kunnen zo weer gedownload worden. Bedankt
Groetjes Catweazel:)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan