24H2 Update

Status
Niet open voor verdere reacties.

Schiertje23

Gebruiker
Lid geworden
3 jan 2025
Beste leden, ik probeer de update 24H2 te installeren via een update maar het lukt niet en geeft de volgende fout.
Het volgende Systeem waar ik mee werkt is een all in one van Asus
1736521837757.png

Weet iemand een oplossing hier voor, alvast bedankt.
1736521654253.png

Heb je al op de error code gezocht op Google?

Je hebt een probleem met een driver, haal de laatste op bij de betreffende chipbakker.

Kijk eens boven je?

Kijk eens boven je?
Hoi Aar, jij heb ik gedaan en inderdaad hij laat een nieuwe driver zien.
Maar heb mijn systeem laten scannen bij Asus voor mijn systeem en daar laat hij geen driver zien met dat van Ccleaner en dat snap ik niet weet jij een verklaring daarvoor.

wat betreft die error code dat kunnen tal van problemen zijn, ik denk als ik die nieuwe versie wil installeren denk ik dan toch dat ik met een schone installatie moet beginnen, alleen moet ik dan alles weer installeren en dat vraagd wel weer de nodige tijd.

hier de verschillen.

Bijlagen

• Schermafbeelding 2025-01-12 123344.png
    Schermafbeelding 2025-01-12 123344.png
    4,3 KB · Weergaven: 2
  • Schermafbeelding 2025-01-12 123654.png
    Schermafbeelding 2025-01-12 123654.png
    3,9 KB · Weergaven: 2
Of je gebruikt deze of je zoekt de driver bij de maker van die chip, gebruik meer informatie tonen voor het juiste model.

'Don't fix if it aint broken', scheelt heel wat kopzorgen ;)

Driver is niet kapot, daar ligt het niet aan, ASUS AIO V241EA anders had ik wel een seintje gekregen van Asus via de scan procedure zoals het moet via de site van Asus.
Als ik naar de website gaat van Realtek zie ik geen niet om een systeem scan te doen misschien heeft jij een link omdat te doen.

Probeer de Realtek die hier staat.

Voor mijn W10 installatie diende ik de Nehimic driver te installeren voor de Realtek audio, miss ook nodig voor W11?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan