250 liedjes op één cd

Status
Niet open voor verdere reacties.

Lode2008

Gebruiker
Lid geworden
2 apr 2010
Ik heb verleden week iemand tegen gekomen en die heeft van een vriend twee cd's gekregen waar op elke cd 250 liedjes staan en die speelt die gewoon af in zijn cd speler en heeft dus voor uren muziek op één cd staan. Kan dit en hoe moet je dat doen?
Mvg
Lode

250 lieedejs op een cd

Maar mijn liedejs zijn ook mp3 'tjes maar die ik krijg er maar een 22 tal op
Wat moet ik dan doen om er 250 op te krijgen?
Mvg
Lode

Als je bijvoorbeeld Nero gebruikt dien je een data cd te maken.

Ik ga dat alleszins eens proberen. maar als ik nu bv 1000 liedjes heb , moet ik die dan een voor een seleceteren en naar die te branden cd verplaatsen of kan ik niet ergens een random doen in al die liedjes en dan een aantal selecteren en ineens naar de te branden cd kopiëren
Mvg
Lode

Laatst bewerkt:
Ik ga dat alleszins eens proberen. maar als ik nu bv 1000 liedjes heb , moet ik die dan een voor een seleceteren en naar die te branden cd verplaatsen of kan ik niet ergens een random doen in al die liedjes en dan een aantal selecteren en ineens naar de te branden cd kopiëren
Mvg
Lode

Als je alle mp3's in 1 map hebt, kun je ze allemaal selecteren of m.b.v. Ctrl-toets een specifieke selectie maken, die je dan tegelijkertijd kunt kopieren naar je te branden cd. Dan kun je naar een andere map gaan en die selecteren en kopieren.
1000 liedjes zal niet op 1 cd passen, je hebt maar 700MB. Oh en als je die cd niet alleen in de computer wilt afspelen, moet je zeker weten dat het betrokken apparaat mp3-cd's aankan. Normale spelers kunnen dat niet.

Succes!

Ik weet wel hoe je die liedjes moet klaar zetten om te branden maar hoe en wat moet ik doen om er 245 op een CD te branden
Ik gebruik NERO of CDBurnerXP. Hoe moet ik te werk gaan om er 245 liedjes op te branden
Als ik er 22 naar op sleep is mijn CD vol
Ze hebben allemaal een mp3 extentie
Op de hoes van CD box staat MP3 Music Files 3m30sec (128kB/s)
Wil dat niet zeggen dat er 245 liedjes op kunnen?
Maar hoe moet ik dat doen
Mvg
Lode

Ik heb nu net een CD vol liedjes gebrand, maar de CD speelt niet op ee CD speler.
Wat is er fout gegaan en hoe moet ik die dan branden om kunnen af te spelen op een CD speler
Mvg
Lode

Status
Niet open voor verdere reacties.

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan