2500euro budget

Status
Niet open voor verdere reacties.

Gamerlaptop

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
5 mei 2010
Ik zoek een laptop van rond de 15 inch zodat ik het in mijn rugzak kan stoppe , want mijn 18.4 inch aspire 8940G gaat er niet in :P
zeer goede grafische kaart
liefst boven 8gb DDR3 ram
i7 720QM of boven processor
500GB harde schijf min.
Liefst boven 2uur batterij , zolang boven 1 uur batterij is het ok.

Zoals je in de titel kunt zien heb ik ruim budget.
Ideeën?

100 euro voor een nieuwe rugzak?

Of wil je echt een andere laptop...

........

Ik wil een laptop die ik makkelijk kan vervoeren en krachtig is.
18.4 is te groot :p
Ps : ik heb daar een zak voor znne

Ik zoek een laptop van rond de 15 inch zodat ik het in mijn rugzak kan stoppe , want mijn 18.4 inch aspire 8940G gaat er niet in :P
zeer goede grafische kaart
liefst boven 8gb DDR3 ram
i7 720QM of boven processor
500GB harde schijf min.
Liefst boven 2uur batterij , zolang boven 1 uur batterij is het ok.

Zoals je in de titel kunt zien heb ik ruim budget.
Ideeën?

Iemand die zich Gamerlaptop noemt weet heus wel welke laptop hij moet kopen.:cool:

Gamerlaptop advies

Hallo,

Wellicht kan ik helpen met een website waar je heel eenvoudig laptop aankoopadvies krijgt!

Op *KNIP* vergelijk je met 3 muisklikken honderden laptops tegelijk. Je krijgt gemakkelijk én gratis een persoonlijk aankoopadvies, afgestemd op je budget. Zo krijg je de beste game laptop voor minder geld.

Voor een gamelaptop kan je het profiel "games" nemen. Dan krijg je de snelste laptop met goede graphic card, harddisk, etc. Je kan eenvoudig de grote van het scherm op 15,6 slepen.

*KNIP* is geheel gratis en bevat de producten van meer dan 50 online verkooppunten, waaronder Bol, Wehkamp, Kijkshop, Otto, BCC, Neckermann, Conrad, It’s, Megapool en Dixons.

Succes met zoektocht naar een top gamelaptop!

Laatst bewerkt door een moderator:
@prijskwaliteit,

welkom op Helpmij.:)

Gezien je nicknaam en de links die je plaatste, lijkt het er duidelijk op de bedoeling reclame te maken. Iets wat niet toegestaan is op deze manier. Informeer bij de penningmeester wat de mogelijkheden zijn. ( penningmeester@helpmij.nl )

De links zijn uiteraard verwijderd.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan