256 mb + 64 mb kan dat?

Status
Niet open voor verdere reacties.

erwin32

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
5 nov 2002
Berichten
1.406
Een aantal maanden geleden heb ik het geheugen van mijn computer uitgebreid van 64 mb naar 256 mb. De 64 mb heb ik uit mijn computer gehaald omdat deze overbodig was omdat ik toen nog windows 98 draaide. Ik heb nu inmiddels windows xp prof draaien. Zou ik die 64 mb er weer bij in kunnen zetten en zou dit schelen in snelheid, of maakt het niet uit? Ik heb een pentium 3, 500 mhz. Alvast bedankt.
 
Ja die kan je er gerust bij inzetten !

Maar waarom had je die eruit gelaten dan onder windows 98 wil dat ook best.
 
Als het allebei DDR of SDR of gewoon allebei dezelfde soort geheugen zijn dan moet het kunnen.
 
Geplaatst door T._de_vries
Als het allebei DDR of SDR of gewoon allebei dezelfde soort geheugen zijn dan moet het kunnen.

Allebei SDR. Maar heeft het zin, schiet ik er iets mee op in snelheid van mijn PC is de vraag.
Bij windows 98 had ik begrepen dat het alleen maar verlies is en daarom heb ik die 64 mb eruit gehaald. Wat is waar en wat is wijsheid?
 
elke mb erbij is er een en dit geeft gewoon extra geheugen en gemak vooor je pc
 
Ik heb het erin zitten. In eerste instantie werkte het niet en bleef het op 262 mb en nu is het 320 mb. In 1 van andere sloten werkte hij niet, bij verplaatsing naar het laatste slot werkte het wel.
Waar ligt dit trouwens aan? Dat hij het in ene slot wel doet en in het andere weer niet?
 
Hallo

Veel motherboards ondersteunen slechts bepaalde configuraties van geheugens in bepaalde slots...

Zie ook eens de documentatie bijgeleverd bij het motherboard zelf...

Peter
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan