2900xt in Thermaltake soprano

Status
Niet open voor verdere reacties.

michael.J

Gebruiker
Lid geworden
19 dec 2001
Hallo

Ik heb een vraagje over de 2900xt ,,weet er iemand hoe lang die kaart in cm's is ! ik heb namelijk een thermaltake soprano ,en ik heb nog maar 27,5 cm over ,,ik heb net zerty opgebeld en gevraagd hoe lang de 2900 was maar die gaf een antwoord dat hij net zo lang is als de gtx ? daarvoor had ik al gehoord dat de 2900xt 24cm was ? ..nou weet ik het effe niet meer !kan er iemand a.u.b mij helpen !

Alvast erg bedankt!

Mikey

idd ik heb er ook problemen mee ik wil namelijk ook upgraden naar een 8800GTS

die is ook zo groot zoals ik al zei ik heb een normale Mycom kast

hoi

waarom wil je naar de 8800gts ? en waar heb je problemen mee? dat hijniet in je kast past !! bij mij past hij er makkelijk in hou nog 4 cm over ..gtx zal wel niet gaan ,maar dat de 2900xt 10 tot 15% langzamer is dan de Gtx vind ik waard voor je geld !!

Gr Mikey

ok als die bij jou past wat zijn de afmetingen vna jou kast?
alvast bedankt!

en ik heb nu nog geen problemen met mijn huidige videokaart maar ik wilg rote aankomende directx 10 games draaien op Vista ;)

maar ik wil hou het bij een 8800GTS omdat ik beter ervaringen met geforce heb en de GTX is 600 euro niet waard als je naar prestatie kijkt
kan je bter 2900xt kopen maar die is van ATi en daar hou ik niet zo van

Laatst bewerkt:
Hoi dit zijn die maten ;

5,25' Bays (extern)4 x3,5' Bays (extern)2 x3,5' Bays (intern)5 xUSBAudioFirewireForm factorATXVoedingGeenAantal te plaatsen casefansGeenAantal casefans standaard meegeleverd2 x 120 mm, 1 x 90 mmVoedingkabelKleurZwartBreedte21 cmHoogte49.5 cmDiepte47.8 cm

Hoi

ik krijg het morgen binnen,,maar ik denk het wel bijna zeker !!..\\

Gr Mikey

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan