2D Platform Spel wie kan mij helpen?

Status
Niet open voor verdere reacties.

Nico01

Gebruiker
Lid geworden
4 feb 2005
Hallo

ik zoek ook de naam van een spel

Het is al een heel oud spel dat ik vroeger altijd speelde.
Het gaat om een 2D platform spel op de PC. Je was een poppetje die zeg maar in meinen ging om diamantjes te verzamelen. Als het spel begon kwam je in een 2d scherm (binnen zijkant van de mein) waarmee je met een liftje naar onder ging daar kon je verschillende levels kiezen door er heen te lopen. Je kwam in dat spel verschillende monsters tegen die je moest afschieten.

Het is moeilijk uit te leggen welk spel het is, maar ik zou heel graag dit spel nog een keer willen spelen. Ik speelde het altijd met mijn vriend en we waren er helemaal verslaafd aan

Volgens mij draaide die pc waar ik het op speelde Windows 3.1. Het was denk ik een Dos spelletje. Er stonden toen ook Lemmings en Prince of Persia op.

Heeft iemand een idee welk spel het is of kan wat spelletjes opnoemen die 2D platformers zijn met diamantjes verzamelen?

alvast bedankt

nee helaas dat is um niet, volgens mij is het spel wat ik zoek een beetje moderner het had meer kleuren.

Je moest in de levels diamantjes verzamelen en met je geweer de vijanden afschieten zodat je bij de uitgang kon komen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan