2de harde schijf inbouwen

Status
Niet open voor verdere reacties.

Sopur

Gebruiker
Lid geworden
5 mei 2002
Ik heb een nieuwe comp met Vista.
Nu wil ik de 2deharde schijf uit mijn oude computer (die dus al ingesteld is op slave) overbouwen in mijn Vista computer als 2de harde schijf.
Hoe doe ik dit en kan dit zonder dat de gegevens die op de nu op de 2de harde schijf staan verloren gaan?
Moet ik nog iets veranderen in de Bios?

Alvast bedankt voor het antwoord.

Ik heb een nieuwe comp met Vista.
Nu wil ik de 2deharde schijf uit mijn oude computer (die dus al ingesteld is op slave) overbouwen in mijn Vista computer als 2de harde schijf.
Hoe doe ik dit en kan dit zonder dat de gegevens die op de nu op de 2de harde schijf staan verloren gaan?
Moet ik nog iets veranderen in de Bios?

Alvast bedankt voor het antwoord.

je hoeft als het goed niks te veranderen in de bios. je kunt de harddisk gewoon aansluiten.

Bedankt voor je snelle antwoord.
Wordt er automatisch in Verkennenr een stationsletter toegevoegds en moet ik de schijf niet te formatteren?
Misschien een domme vraag maar ik wil de gegevens niet kwijt raken die op die schijf staan.

Bedankt voor je snelle antwoord.
Wordt er automatisch in Verkennenr een stationsletter toegevoegds en moet ik de schijf niet te formatteren?
Misschien een domme vraag maar ik wil de gegevens niet kwijt raken die op die schijf staan.

je hoeft de harddisk niet te formateren. de stationletter wordt automatisch toegevoegd door windows.

Alles zal automatisch gaan, zonder problemen. Alleen als je de schijf hebt gebruikt in RAID...Maar dat is een ander verhaal.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan