Beste,
Ik heb een probleem met mijn harde schijven.
Ik heb 2 computers en totaal 3 harde schijven.
Ik gebruik een van de computer heel vaak en maak veel gebruik van schijfruimte.
Daarom had ik besloten om de harde schijf van mijn andere los te koppelen en aan deze computer aan te sluiten.
Ik heb nu 2 harde schijven op deze pc staan:
80GB Maxtor - Staat op Master
De pas aangesloten 200GB Samsung - Staat op Slave op dezelfde IDE Kabel als de andere harde schijf.
Ik heb nou op 200gb hardeschijf windows xp geinstalleerd en mijn vorige data allemaal op de 80gb gekopieerd en ik weet niet meer hoe ik ze allemaal terug moet halen omdat de 80gb in 2 partities waren verdeeld en ik zie nu in deze computer maar 1 staan. En wanneer ik deze probeer te benaderen krijg ik de melding:
De schijf in station G is niet geformatteerd.
Wilt u de schijf nu formatteren.
Hoe moet ik deze probleem zonder te formatteren en data te verliezen oplossen?
Zou iemand me hierbij kunnen helpen..
Ik zou zeer dankbaar zijn
Bedankt !
Ik heb een probleem met mijn harde schijven.
Ik heb 2 computers en totaal 3 harde schijven.
Ik gebruik een van de computer heel vaak en maak veel gebruik van schijfruimte.
Daarom had ik besloten om de harde schijf van mijn andere los te koppelen en aan deze computer aan te sluiten.
Ik heb nu 2 harde schijven op deze pc staan:
80GB Maxtor - Staat op Master
De pas aangesloten 200GB Samsung - Staat op Slave op dezelfde IDE Kabel als de andere harde schijf.
Ik heb nou op 200gb hardeschijf windows xp geinstalleerd en mijn vorige data allemaal op de 80gb gekopieerd en ik weet niet meer hoe ik ze allemaal terug moet halen omdat de 80gb in 2 partities waren verdeeld en ik zie nu in deze computer maar 1 staan. En wanneer ik deze probeer te benaderen krijg ik de melding:
De schijf in station G is niet geformatteerd.
Wilt u de schijf nu formatteren.
Hoe moet ik deze probleem zonder te formatteren en data te verliezen oplossen?
Zou iemand me hierbij kunnen helpen..
Ik zou zeer dankbaar zijn
Bedankt !