2de internet verbinding,

Status
Niet open voor verdere reacties.

pc-leek

Gebruiker
Lid geworden
28 feb 2005
Berichten
9
dag mensen,ik heb sinds ong een half jaar kabelinternet,daar ben ik zeer tevreden mee en deze loopt goed.maar nu is t zo dat een medebewoner van mij(ik woon op kamers)ook internet wil en ook kabel.mijn vraag hoe dat gaat en of de kwaliteit van mijn internet verbinding dan niet 8teruit gaat qwa snelheid en dergelijken?alvast bedankt gr pc leek
 
Je kan met een switch hub of router je internetverbinding splitsen.
De kwaliteit van die internetverbinding gaat daardoor niet achteruit.
zoek voor meer infomatie op www.google.nl :thumb:
 
ja maar ik neem aan dat dit dan nog wel via een de zelfde modem verloopt,zo kan t toch zijn dat je beiden tegelijkertijd aan dl bent of een spel aan spelen dat moet toch ten koste gaan van de kwaliteit de ping,bandbrete enz ?
Geplaatst door rhcp
Je kan met een switch hub of router je internetverbinding splitsen.
De kwaliteit van die internetverbinding gaat daardoor niet achteruit.
zoek voor meer infomatie op www.google.nl :thumb:
 
Je deelt je bandbreedte. Als je één glas vult onder de kraan gaat dat sneller dan wanneer je met dezelfde straal 2 glazen vult. Nou gaat dit niet helemaal op. Als iemand zwaar aan het downloaden is kan de ander nog behoorlijk surfen. Die moet niet OOK zwaar gaan downloaden dan zul je toch echt in snelheid achteruit gaan. E.e.a hangt ook af van het type abonnement dat je hebt, of je je verbinding goed hebt geoptimaliseerd etc, etc.
Op dit forum kun je veel informatie vinden over delen van internetverbindingen en het optimaliseren van je verbinding.
 
Ik heb mijn kabelverbinding met een router verdeeld en er is qua snelheid niets veranderd. Mits je alles goed aansluit en insteld.
 
Geplaatst door Sidi
Je deelt je bandbreedte. Als je één glas vult onder de kraan gaat dat sneller dan wanneer je met dezelfde straal 2 glazen vult. Nou gaat dit niet helemaal op. Als iemand zwaar aan het downloaden is kan de ander nog behoorlijk surfen. Die moet niet OOK zwaar gaan downloaden dan zul je toch echt in snelheid achteruit gaan. E.e.a hangt ook af van het type abonnement dat je hebt, of je je verbinding goed hebt geoptimaliseerd etc, etc.
Op dit forum kun je veel informatie vinden over delen van internetverbindingen en het optimaliseren van je verbinding.
jah bedankt alvast voor je antw.maar das wat ik dus al dacht dat ik dan toch wel 8teruit ga qwa internet int algemeen.das minder maar kun je ook op een dezelfde adress 2 modems hebben of schiet dat niet op,zodat beiden zijn eigen kosten heeft en zijn abbonement enzo,of moet die ander maar adsl pakken bijv. gr pc leek
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan