2de monitor vertoond kuren

Status
Niet open voor verdere reacties.

VaporizedSteel

Gebruiker
Lid geworden
24 mei 2013
Hallo!

Ik heb een computer met windows 8
Ik heb als grafische kaart een Radeon HD7850
Ik heb 2 monitoren. Een Flatron M2280D (dat is een soort van dual tv scherm/desktop monitor) Verbonden met een VGA kabel (tijdelijk want ik ga upgraden naar DVI of HDMI)
En ik heb een Syncmaster P2250 verbonden via een DVI kabel.

De Flatron heb ik vorige week bij een 2de hands zaak opgepikt en is ook de monitor dat de boosdoener is. Ondanks 2dehands artikelen vaak defect zijn zegt mijn onderbuik gevoel zegt dat het een instellings kwestie is.

In eerste instantie is er niks aan de hand. Mijn Syncmaster P2250 (rechter monitor) is de hoofd monitor met de windows taakbalk etcetera en de FlatronM2280D (linker monitor) voor uitbreiding.
Het probleem deed zich voor toen ik op mijn rechter monitor een videogame starte en in mijn linker monitor een filmpje zat te kijken. Toen de game opstarte op mijn rechter monitor stopte het signaal van het beeld op de linker monitor. Het lcd gaf nog wel dof licht alleen het signaal van het beeld werd niet meer getoond. Net alsof de monitor in standby stond. De game op de rechter monitor kon ik wel gewoon spelen.

Bij een 2de poging d.m.v. de game opnieuw op te starten blijf de linker monitor wel aan. Het venster van het YouTube filmpje op de linker monitor werd echter grijs, de rest van het beeld was wel te zien.
Hebben jullie enig idee wat hier aan de hand is?

PS: Ik heb vrij recent mijn computer opnieuw geinstalleerd. Dus ook aanstuurprogrammas zo ook grafische software drivers. Ik meld het ff omdat bij dit soort problemen vaak het opnieuw installeren wordt aangeraden.

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan