2de scher, op mijn pc

Status
Niet open voor verdere reacties.

V0gel

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
21 jul 2009
ik wou graag een 2de scherm op mijn pc.

mijn hoofd scherm is aan gesloten op een dvi-d

en ik had nog een VGA een en hmdi aan sluiten op me pc over
ik heb nu een beeld scherm op de VGA aansluiting gezet maar mijn pc vindt het scherm niet en ik krijg ook niet de optie voor klonen of om me scherm uitbreiden als ik bij nvieuw kijk in het NVIDIA - configuratiescherm

maar als ik bij mijn beeldscherm instellingen kijk hoor ik een 2de scherm op mijn pc te kunnen aansluiten

heb Windows vista en een NVIDIA GeForce 8600 gs videokaart

weet een van jullie wat het probleem is ???:confused:

Laatst bewerkt:
Is je kaart wel geschikt voor een 2e scherm?
Of heeft e gewoon een aantal verschillende aansluitingen?

Als het voor 2 schermen was, zou hij 2x DVI of 2x VGA moeten hebben.

Verder: kijk even bij app[aratenbeheer, of er niet "Plug en Play" kaart wordt vermeld, maar exact de juiste. (drivers).

Daarna bij eigenschappen avn je scherm: staan daar 1 of 2 schermpjes? 1: niet geschikt.

hallo, als uit de vragen van V0gel blijkt dat het niet mogelijk is op je pc, kan je een splitter kopen, is eigenlijk heel simpel (heb ik ook gedaan en werkt top) gewoon een kabel die in je pc gaat en met 2 aansluitingen aan de anderekant (kabel is bij mij ong. 15 cm lang) maar je hebt meer varianten natuurlijk. Let wel op, je kan zo alleen klonen (op beide schermen exact het zelfde laten zien)

hier zijn er een paar, kijk zelf maar wat je dan het meest aanspreekt (als je naar de prijs kijkt is gek genoeg het makkelijkste om verschillende standaarden te nemen...)
Klik Hier!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan