2de scherm op laptop 2de muis?

Status
Niet open voor verdere reacties.

brauheist

Gebruiker
Lid geworden
28 feb 2010
hallo,

ik wil mijn pc scherm weer op mijn laptop aansluiten en ik zat te denke als nou 1 muis heb om te game en de andere muis om op het andere scherm dingen te doen zonder dat de game geminimaliseerd word is dat mogelijk?

Je kunt een pc met 2 schermen en 2 muizen gebruiken. Wat jij echter wilt is 2 pc's maken van je laptop, dat kan niet.

ik wil mijn pc scherm aansluite op mijn laptop zodat ik een uitgebreid bureablad heb

ja dat kan, zo werk ik dagelijks met mijn werk laptop. Uiteraard afhankelijk of je laptop een extern scherm aansluiting heeft.

dus ik kan dan zeg maar op ene scherm game met me ene muis en op andere scherm op internet met andere muis zonder dat de game word geminimaliseerd en dat ik 2 icoontjes heb?

???¿¿¿ moest even drie keer lezen, voor ik het begreep.:confused:

Indien een game "Window mode" ondersteund zou het kunnen anders niet tegelijk gamen en internetten.

maar niet elke game die ik heb heeft dat en dan heb ik ook maar 1 muis nodig

ik dacht ene muis voor ene scherm andere muis voor andere scherm of heb ik dan ook nog een ander toetsen bord er bij nodig

nee dat gaat niet werken
dan moet je 2 keer windows draaien op je laptop en dat kan deze niet aan
en je hebt ook 2 videokaarten nodig ben ik bang

ik heb nu 2de scherm aangeslote 2 muize en 2 toetsenborde ik wil een soort muur creeren waarbij mijn ene muis op scherm 1 blijft en het andere op scherm 2 is dit mogelijk?

brauheist. dat gaat niet werken. je kunt een muis niet beperken tot 1 monitor. je kunt wel zoveel monitoren aansluiten als je laptop capaciteit heeft, maar dat geheel bedien je dan met 1 muis.

Zie het nut ook niet van een multimonitor opstelling met meer muizen. Het is toch juist handig als je met je muis rechtstreeks van je game naar je andere monitor kunt?

ja ik heb toch besloten om toch maar 1 scherm te gebruike maar toch bedankt voor de moeite.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan