2de set boxen

Status
Niet open voor verdere reacties.

verstraeten

Gebruiker
Lid geworden
9 nov 2004
Berichten
243
ik heb nu een nieuw scherm met ingebouwde boxen maar ik wil mijn gewone boxen ook nog gebruiken

hoe moet ik dat doen als het gaat en waar ik ik die aansluiten

alvast bedankt
 
Even je systeem melden, zou handiger zijn om een diagnose te stellen
 
ik heb een pentium 4
256 mb ram
Moederbordnaam Asus P4XP-X
windows xp home
2 hd van 60 gig
Geluidskaart Intel 82801BA(M) ICH2 - AC'97 Audio Controller [B-5]
 
Dan kan je volgens mij, via instellingen van het scherm, je ingebouwde boxen uitschakelen. Dan via uw mobo je andere boxen aansluiten.

Er ziitten toch aansluitingen, op je mobo, om een aansluiting te maken naar externe boxen dacht ik toch.
 
mobo=???

mijn scherm bedoel je
daar zitten geen aansluitingen meer
wel op mijn pc
 
Geplaatst door verstraeten
mobo=???

mijn scherm bedoel je
daar zitten geen aansluitingen meer
wel op mijn pc

Mobo staat voor motherboard.
 
zit er dan zo een ronde aansluiting op het moederbord binnen in of wat

er komen wel 3 ronde aansluiting naar buiten ja

op de groene zitteen de boxen van mijn scherm en dan heb je nog een roze voor de micro en nog een blauwe voor ik weet niet wat
 
Geplaatst door verstraeten


op de groene zitteen de boxen van mijn scherm en dan heb je nog een roze voor de micro en nog een blauwe voor ik weet niet wat

Op die groen aansluiting plaats je een splitter. dan kan je en je luidsprekers, van het scherm, en uw oude boxen gebruiken.
 
Geplaatst door verstraeten
azo
en zo'n splitter wat kost dat

Dat hangt af van de qualiteit van de splitter. Je kan er kopen met goudcontacten en gewone. Dat speelt natuurlijk mee in de prijs. En dan varieert dit nog van winkel tot winkel. Dus ik kan daar eigenlijk geen prijskaartje aanhangen. Maar meer dan 15€ ga je toch niet kwijt zijn.
 
he bedankt

ik heb juist die spliter aangesloten ik was 2.40€ kwijt

maar nu is mijn vraag kan ik de boxen onderling instellen ik heb gehoord van een vriend die heeft dat ook die heeft die op een speciale manier geschakeld

kan dit volgens mij niet
 
Dan heb je geen goudcontact splitter, maar is even goed hoor.

Die speciale manier van instelling, van de speakers, zou ik dan ook wel even willen weten. via de splitter kan je toch maar een gewone verbinding maken.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan