2de Video kaart past niet in Moederbord!!!!!

Status
Niet open voor verdere reacties.

FrankBFF

Gebruiker
Lid geworden
31 dec 2010
Goedemiddag,

ik heb 2 oude pc's met allebei een 9800GTX erin, een Asus en een Club3D.

In de ene pc zit een SLI moederbord ( P5N-E SLI ) en wil dus deze 2 kaarten in SLI zetten. MAAR!!:confused:

dat past niet eens, want bij het 2de PCI-E Slot zitten mn S-ATA kabels vreselijk in de weg!!

Er is plaats voor 4 s-ata kabels. ALs ik 2 haakse s-ata kabels gebruik dan gaat het net, maar heb er 3 nodig.

Heeft iemand dit eerder gehad en is er een oplossing voor? Zo niet, dan wist Asus zeker nog niet dat ze zulke grote video kaarten ging maken.....:shocked:

Goedemiddag,

Ja dat zal inderdaad de grootte van de kaarten zijn waar het moederbord niet op berekent is maar misschien is dit een oplossing geeft je in ieder geval ruimte qua serial ata aansluitingen

Dat zou een uitkomst kunnen zijn maar ben bang dat ik er niks meer tussen krijg, zelfs niet zon dun pci kaartje.

Toch bedankt, tis miss het proberen waard.

Ik heb nu 2 hdd in RAID 0 kan ik die dan zo overswitchen op die controller zonder mijn gegevens te verliezen?

Hoi,

Er tussen? toch eronder .

Dat denk ik wel dat je zo kan over switchen zal je ook in bios kunnen instellen heb ik het idee maar misschien is er iemand die dit zeker weet;)

Ja wss past hij eronder, maar dan ook maar net :)

Ik ga het zowiezo proberen, hopelijk werkt het en anders maar niet :P

Bedankt

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan