2e autofilter werkt niet

Status
Niet open voor verdere reacties.

phgerritsen

Gebruiker
Lid geworden
27 sep 2006
Hallo allemaal,

Ik heb al vele forums geraadpleegd, maar kon niets vinden om mijn probleem op te lossen. Mijn hoop is op jullie gevestigd.

Ik krijg een hele reeks uitslagen in <Invoer> binnen (heren en dames). Nu wil ik op basis van 2 criteria de relevante data kopiëren naar 2 tabbladen (Heren en Dames)
De criteria zijn Geslacht = "V" en Exact-handicap< 17,1 en geslacht = "M" en handicap < 10,1

Selectie op V of M lukt fantastisch, maar wanneer ik het 2e filter invoer, loopt de code vast. De geselecteerde records in Invoer zijn niet beschikbaar.

Wie kan mij helpen. Ik ben bang dat ik iets heel simpels over het hoofd zie.
Alvast bedankt

groet,
Peter

Bijlagen

Bij mij krijg ik 'm wel aan de praat, maar moest wel de filterinstellingen aanpassen.

Beste Octafish,

Welke filterinstellingen bedoel je? Ik kan geen wijziging in het attachment vinden.

groet,
peter

Die zit er wel, de filtering loopt nu via het tabblad Filter. Maar omdat ik toch bezig was, heb ik de knop ook maar aangepast, en de oude filtering er af gegooid. Zoals gezegd: je stelt de filtering nu in op het tabblad Filter. Met de knop kun je de filtering uitvoeren.

Je bent alweer een paar stappen verder dan ik kon denken (ik loop erg langzaam). Dit is precies waar ik naartoe wilde werken.
Weer veel geleerd. Hartelijk bedankt.

groet,
Peter

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan