2e beeldscherm werkt niet.

Status
Niet open voor verdere reacties.

esinti67

Gebruiker
Lid geworden
7 mrt 2015
Goeie dag mensen,

Kan 1 van jullie s.v.p mij helpen?
Mijn tweede beeldscherm wilt niet werken.
Ik heb alles geprobeerd, beeldschermen gewisseld. Kabels veranderd etc.
Nieuwe VGA kabel gekocht, hij doet helemaal niets.
Ik heb alleen maar zwart beeldscherm?

Mijn 1e beeldscherm is met DVI aangesloten die doet het wel maar VGA niet en DVI werkt bij beide beeldschermen.
VGA niet?
Kan iemand mij A.U.B helpen...?

Bij voorbaat dank.

Met vriendelijke groet,

Gio

Ik interpreteer nu je schermafdruk als dat je een grafische kaart hebt waar maar 1 monitor op aangesloten kan worden. Anders had je onder Beeldschermadapters 2 adapters moeten hebben staan, niet 1.
Maar wacht even af of anderen het met me eens zijn of niet.

Tijs.

Nee, onder beeldschermadapters staat er bij mij ook maar 1 en ik heb 2 monitoren. Ik dacht ook dat er maar 1 scherm op aangesloten kon worden maar op de hd 4350 kan je er 2 aansluiten.
Even ontopic: als je op je bureaublad rechtermuisknop klikt en dan screen resolution zie je dan wel 2 schermen staan?

Nee, onder beeldschermadapters staat er bij mij ook maar 1 en ik heb 2 monitoren. Ik dacht ook dat er maar 1 scherm op aangesloten kon worden maar op de hd 4350 kan je er 2 aansluiten.
Even ontopic: als je op je bureaublad rechtermuisknop klikt en dan screen resolution zie je dan wel 2 schermen staan?

Ja inderdaad, ik zie 2 beeldschermen staan. Dat begrijk ik dus niet..
Hij geeft aan dat hij is aangesloten maar op me 2e beeldscherm staat er steeds "Check Signal Cable" ?...

op bureaublad r muisknop. screen resolution (schermresolutie) dan klikt u op het vierkantje met de 2 erin. dan bij multiple displays (meerdere schermen) extend these displays.

Laatst bewerkt:
op bureaublad r muisknop. screen resolution (schermresolutie) dan klikt u op het vierkantje met de 2 erin. dan bij multiple displays (meerdere schermen) extend these displays.

Je bedoeld "deze scherm uitbreiden"? Dat is al gedaan?

Ja ik kan u morgen wel proberen te helpen als het kan. Ik vind het wel vreemd dat het niet werkt, bij mij was het gewoon zeg maar plug and play.

Ja ik kan u morgen wel proberen te helpen als het kan. Ik vind het wel vreemd dat het niet werkt, bij mij was het gewoon zeg maar plug and play.

Waarop kan ik met u contact opnemen morgen?
Skype of dergelijke? Ik ben rond 6 of half 7 thuis achter pc in de avond.

ja dat kan wel via skype. mijn microfoon is echter laatst gesneuveld dus het kan alleen via de skype chat als dat voor u geen probleem is.
mijn skypenaam is: -

Sjoerd.

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan